♥ Olej Kokosowy - ORGANIQUE ♥


Hej. ! :) 


Dzisiaj zapraszam na kilka słów o  oleju kokosowym  firmy Organique. Jeżeli chcecie poznać moją opinię na jego temat to zapraszam do przeczytania poniższej recenzji. ; ) 



Dość długi okres czasu na moim blogu nic się nie pojawiło, wszystko po prostu się zwaliło na głowę miałam dużo pracy dodatkowo coś mnie łapało, na mojej twarzy pojawiły się straszne stany zapalne i jakiś wysyp, niestety. Ostatnio jedynie co pojawiło się na blogu to makijaż który został bardzo ciepło odebrany za co bardzo dziękuję. Mam kilka pomysłów na makijaże  także wyczekujcie. 

Dzisiaj zapraszam na krótką pogadankę o czymś co zmieniło moją pielęgnację o 360 stopni. 




OPIS PRODUCENTA : 


Organiczny olej z Ecocertem otrzymywany poprzez tłoczenie na zimno miąższu świeżych orzechów palmy kokosowej (w Azji nazywanej „drzewem życia”). Zawiera mieszaninę cennych kwasów tłuszczowych, witaminy z grupy B, witaminę C i E oraz kwas foliowy, wapń, fosfor, cynk i żelazo. Ze względu na swój bogaty skład jest nieocenionym eco kosmetykiem do pielęgnacji twarzy, ciała, dłoni, paznokci oraz włosów, rekomendowany również dla cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Olej doskonale nawilża, regeneruje, koi, zapobiega pierzchnięciu skóry, zmiękcza i spowalnia procesy starzenia. Polecany jest do codziennego stosowania, po kąpieli, opalaniu, również jako baza do odżywczego masażu. Aksamitna konsystencja i naturalny zapach kokosa uprzyjemniają stosowanie kosmetyku.

Cena: 42 zł / 100 ml. 

Sposób użycia oleju kokosowego:
- skóra – niewielką ilość oleju rozgrzać w dłoniach i wmasować, najlepiej w wilgotną skórę,
- włosy – wmasować w suche włosy (można zabezpieczyć ciepłym kompresem), po godzinie zmyć delikatnym szamponem,
- masaż – niewielką ilość oleju rozgrzać w dłoniach, nałożyć na skórę i wykonać masaż.

MOJE ODCZUCIA : 

Olej kokosowy to jedyny produkt który od ostatniego czasu używam codziennie wieczorem do pielęgnacji twarzy  i się z nim nie rozstaję..  Olej kokosowy ma stałą konsystencję i musimy go rozpuszczać za pomocą ciepła naszych dłoni. 

Olej kokosowy ma wiele zastosowań. Można używać go do olejowania  włosów do nawilżania końcówek ;3 , do pielęgnacji ciała jako balsam, do dłoni,  do pielęgnacji twarzy jako "krem", do pielęgnacji ust, do masażu, a również  w kuchni. Ja akurat co do kuchni to tego oleju raczej nie będę próbowała bo tak akurat używać się go boję ale zapewne kupię jakiś dobry zamiennik który będzie mógł być używany właśnie w kuchni.  Chociaż powiedzcie mi czy mogę go używać w kuchni. 

Zapach, jeżeli ktoś jest wielkim fanem kokosu, to zapach tego produktu będzie jego najcudowniejszym zapachem, produkt pachnie kokosem dla mnie ten zapach jest po prostu niebiański i kojarzy mi się z princessą kokosową  w białej czekoladzie. ;D 

A teraz delikatnie ustosunkuję się do opisu producenta ; ) 

Olej faktycznie nawilża i to nawilża cudownie, skóra po nim jest taka delikatna w dotyku, taka mięciutka rano, aż przyjemnie się wstaje i  nakłada na nią kremy i makijaż.  Właśnie olej kokosowy uratował mnie przed  pieczeniem skóry i uratował mnie po wysypie niedoskonałości które miałam po pewnej glince z ziaji , Cudownie zmiękcza, koi  i łagodzi skórę. 
W lato również używałam go do opalania i fajnie się opaliłam.

Ten produkt a może tańsze zamienniki kupię na pewno, bo na moją skórę działa cudownie. ;)
Wam również polecam olej kokosowy, ponieważ jest warty zakupu. ! ;3 

Jeżeli już miałyście olej kokosowy  tej firmy lub innej to piszcie co o nim sądzicie. 



14 komentarzy:

  1. Kurde, fajnie się zapowiada, pomyślę nad kupnem takiego olejku.

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam olej kokosowy, jego zapach i działanie
    akurat uzywam innej marki, ale ma równie urocze opakowanie co Twój !

    zapraszam do mnie i zachęcam do kliknięcia w link do płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny poscik własnie szukam odpowiedniego oleju do mojej skóry i chyba pasuje idealnie uwielbiam kokos

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada,ja jednak zostaję wierna póki co olejowi kokosowemu z Dermisja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poszukuję innych zmieników :3

      Usuń
  6. Ciekawy post, sama muszę sobie zakupić taki produkt :)
    Pragnę się jednak wtrącić, że zmiana o 360 stopni to powrót do punktu wyjścia, jeśli rozumiesz o co mi chodzi, a tobie jeśli dobrze przeczytałam ten olejek się spodobał i się z nim nie rozstajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej zrozumiałam o co ci chodzi. :)

      Usuń