♥ Recenzja : Puder Rimmel Stay Matte ♥


Dzisiaj przyszedł czas na recenzję Pudru z rimmela.
Zapraszam na kilka słów właśnie o tym produkcie ;)


Pioseneczka dla was która od kilku dni gości w moich głośnikach. 

Zacznę może od tego, że napiszę pierwsze o opakowaniu 
Jest bardzo tandetne, czasami się boję że po prostu puder sam się otworzy. 
Mogli by zmienić opakowanie na bardziej "inne" bezpieczniejsze. 


Puder nie posiada ani lusterka ani gąbeczki. 
Napisy bardzo łatwo i dość szybko się ścierają. 

Jego gramatura jest duża 
14 g - Z wydajnością również jest całkiem dobrze bo puder 
jak najbardziej jest wydajny. Mi starczył na ponad rok przy prawie codziennym używaniu
Ale oczywiście jeżeli będziecie go używać dzień w dzień  no to skończy się wam on szybciej. 
Teraz widzicie na zdjęciach moje 2 opakowanie. pierwsze nadal posiadam, ale niestety spadł mi i sie skruszył. teraz używam go jako pudru sypkiego
Również świetnie się sprawdza ;)

Bardzo ważną rzeczą jest to że puder nie uczula oraz nie podrażnia skóry. 
Skóra po przypudrowaniu nie jest przesuszona. 
Akurat odcień 001  czyli odcień transparentny będzie idealny dla każdej z nas. 
nie bieli skóry  i nie daje żadnego koloru (przynajmniej ja nie zauważyłam) 
Nie podkreśla skórek. I dobrze współpracuje z wieloma podkładami.
Nie jest ciężki, nie tworzy efektu maski. 

Plusem jest również dostępność, bo znajdziemy ten puder w każdej szafie rimmela.
I bardzo często jest on na promocji i możemy go zgarnąć za niewielkie pieniądze. 
Więc warto polować i przetestować. 

 Bardzo dobrze matuje na kilka godzin. 
Oczywiście twarz potrzebuje przypudrowania po kilku godzinach
bo zaczynamy się świecić. 
Mi osobiście świecenie się nie przeszkadza, bo nie chodzę do lustra 
co godzinę i nie sprawdzam czy się świecę czy nie.

W moich oczach puder posiada niewielkie drobinki rozświetlające. 
Które nie są widoczne na twarzy, ale jednak są. 

Co do gamy kolorystycznej tego pudru to nie mam 
bladego pojęcia jakie kolory są jeszcze dostępne. 
U mnie od zawsze ten puder był kupowany w odcieniu Transparent 001. 
I nie zmieniam tego odcienia na żaden inny ;) 
Ze względu na to że kolor transparentny nie daje żadnego koloru. 
Jest niewidoczny na skórze. Wtapia się w nią. 







A was zachęcam do napisania czy go posiadacie, posiadałyście i czy może skusicie się na niego :) 





8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wpis :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się ostatnio czy go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zachęciłam do zakupu :D

      Usuń
    2. Zachęciłaś :3 już od miesiąca go mam i jestem w nim zakochana <3

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę Kochana, że ci się spodobał !:)

      Usuń