♥ Wieczorowy makijaż z brązem ♥


Dzisiaj zapraszam na makijaż wieczorowy. 
Propozycje nie codzienną. 
Z mocnym błyskiem, idealną na wieczór andrzejkowy bądź sylwestrowy. 
Już za niedługo takie imprezy, i jeżeli jeszcze nie macie pomysłów na makijaże na te właśnie dni. 
to może właśnie moja propozycja przypadnie komuś do gustu 
i będzie dla was inspiracją. 
Do makijażu użyłam paletki Sleeka  Au Naturel i pigmentu sypkiego z MySecret 

Zapraszam !


Przed rozpoczęciem makijażu musze wam dać pioseneczkę. Którą słucham  i się zakochałam! 
Nie polecam jeżeli ktoś ma doła  bo może bardziej zdołować ;D





Zapraszam na makijaż : 

  • Na początku na powiekę nakładam bazę w postaci kredki najlepiej w odcieniu brązu ja użyłam kredki która kiedyś znalazła się w beglossy jako produkt vip ale spokojnie nada się cień w kremie Maybelline w odcieniu bodajże 45 :)
  • Na całą powiekę ruchomą i dolną nakładam cień z paletki Au Naturel : MINERAL EARTH
  • Górną granicę delikatnie rozcieram cieniem BARK 
  • Reszte oraz dolną powiekę rozcieram cieniem : NOUGAT i CAPPUCCINO
Rozcieram do zadawalającego efektu ;)

  • W wewnętrzny kącik nakładam więcej bazy lub cienia w kremie w odcieniu białym. Po czym pokrywam go cieniem NOUGAT
  • Linię wodną oka pokrywam brązową kredką. 
  • Na środek górnej powieki paluszkiem wklepię odrobinę sypkiego pigmentu z MySecret StarDust w odcieniu 4  tym samym pigmentem delikatnie akcentuję również środek dolnej powieki. 
Pięknie rozświetla i nadaje makijazowi takiego blasku ! :3 

  • Tuszuję rzęsy  (2in1 mascara essence) 
Fajnie będą tutaj wyglądały paski naturalnych sztucznych rzęs 
Cały makijaż jest bardzo rozświetlający  dlatego na 
imprezy typu sylwester sprawdzi się najlepiej.











Piszcie jak makijaż wam się spodobał. 

Oczywiście będzie więcej takich propozycji. Bo mam bardzo dużo pomysłów ! :)



11 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) tylko szkoda, że nie ma innych zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takiego typu makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :) Osobiście lubię połyskującą powiekę więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, nie tak jak u większości - o niczym. Miło się Ciebie odwiedza :*

    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo milo mi słyszeć takie słowa :*

      Usuń
  5. Bardzo ładny :) ale dla mnie taka propozycja raczej na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny,ja lubuje się we wszelkiego rodzaju złocie :)

    OdpowiedzUsuń