BeGlossy Grudzień - Świąteczna niespodzianka.



Dzisiaj zapraszam na recenzję grudniowego pudełeczka BeGlossy 
Zapraszam 


Na grudniowego boxa czekałam z niecierpliwością. 
Tylko po to by pokazać wam co znajdziemy w jego srodku. 
Przy otwieraniu byłam w szoku. 
Bo w tej odsłonie beglossy znalazły się na prawdę fajne produkty. 

Pudełko C 

Zapraszam ! ;3 

W pudełku znalazło się aż 5 pełnych produktów + 2 prezenty. 
Ja pokażę wam 8 ponieważ dwa otrzymałam  w ramach vipa ;)


Pudełeczko na prawdę swoim kolorem przyciąga. 
Jest przepiękne. Świąteczne z tymi cudownymi wzorkami. 
Będzie cudownie wyglądało na mojej toaletce ! ;3 
Której nie mam :D 


Czerwona kokardka. czerwone wnętrze. Czuje już święta ! ;3 



Przechodzimy do produktów :) 


JOKO - Konturówka do oczu. 

Kredki JOKO są nasycone pigmentami i gwarantują wyrazisty efekt.
 Gąbeczka do rozcierania  pozwala na uzyskanie zróżnicowanych efektów - od wyrazistych kresek po delikatne akcenty. 

Cena 12zł/ 5 g 

Kredka w kolorze  fioletu. Przyda się na święta i nie tylko :3 
Jest świetna, miękka, gąbeczka ładnie rozciera. 


CATRICE - luksusowy lakier do paznokci million Brilliance 05 plum Fiction

Zawiera kolorowe perełki i drobinki 3D o różnych wielkościach. Nadaje paznokciom lśniące się milionem klejnotów wykończenie 

Cena: 14,99/ 11 ml 

Super produkt. Na sylwestra na święta. 
EKSTRA ! ;d 
Dawno nie bylo w  pudełeczku lakieru do paznokci ! ;) 


SO SUSAN - Róż do policzków universal blush 

Róż łączy w sobie trwałość, delikatność oraz składniki pielęgnujące. 
Pigmenty różu idealnie dopasowują się do naturalnego koloryty skóry, 
dzięki czemu jego odcień jest uniwersalny do dla każdej karnacji. 

Cena: 94 zł /4g

produkt fajny. Ja uwielbiam na zimę używać róży do policzków. 
To tak ślicznie wygląda. 
Ale ten róż bardziej podpasowuje mi się jako rozświetlacz. 
Prze cudownie rozświetla nadając skórze takiego zdrowego blasku. 
Nadaje również koloru. Ale wydaje mi się że jako różu go nie będę używać 
a jako rozświetlacza na kości policzkowe owszem :) 
Jedyną rzeczą do której się doczepię to do tandetnego opakowania. :) 
Plastik tak jak przy kosmetykach za 4 zł już o tym kiedyś pisałam  
Cena za wysoka jak za tego typu produkt. :) 


NIVEA - Płyn micelarny 3w1 sensitive

Pielęgnująca formuła płynu zawiera deksapantenol i olej z pestek winogron. Idealnie oczyszcza, usuwa makijaż i nawilża skórę nie naruszając jednocześnie bariery lipidowej i nie przesuszając skóry. 

Cena: 13.99 zł/ 200 ml 

Płyn micelarny super sprawa.  Ja używam codziennie do pielęgnacji. 
Z tej serii jeszcze nigdy nie miałam. Więc super będzie przetestować jakąś nowość.
Świetna sprawa. :)


VASELINE - Balsam do ciała intensive care 

Już od pierwszej aplikacji balsam skutecznie nawilża skórę , 
działając na rogową warstwę naskórka. 
Efekt pięknej, zdrowo wyglądającej skóry  utrzymuje się nawet do 3 tygodni po zakończeniu stosowania produktu. 

Cena: 14.49 zł / 200 ml. 

Produkt mega fajny. Ja uwielbiam w zimie stosować balsamy i masełka do ciała. 
Dodatkowo plusem tutaj będzie zapach który jest cudowny. 
Słodki kakaowy Niczym masełko kakaowe z nivea. 
Super produkt  fajny zapach. 



Świątecznymi upominkami były 

Pixers - świąteczna naklejka - Świetna sprawa na jakiś czerwony papier i do ramki :D 

Lindt - pralinka Lindor - Już została pochłonięta stwierdzam że była przepyszna ! ;d


Produkty VIP

Garnier skin naturals - Nawilżający upiększający krem BB 5w1 

Nawilżający krem do codziennej pielęgnacji twarzy. 
Formuła z pochodną wit.C i mineralnymi pigmentami nawilża przez 24h,
wyrównuje koloryt skóry, tuszuje niedoskonałości i oznaki zmęczenia, rozświetla i chroni przed promieniami uv. To aż 5 efektów w jednym kremie ! 

Cena: 19,99 zł/ 50ml 

Przyznam że kiedyś posiadałam ten krem w ocieniu jasny
 nie używałam go bo na mnie był za ciemny.

Tym razem dostałam krem dla  Cery bardzo jasna. 
Krem ten na prawdę jest jasny. 
nie ciemnieje. Także przetestujemy zobaczymy ! ;D 

TOŁPA by Mariusz Przybylski Balsam- olejek do demakijażu twarzy 

Podczas stosowania przyjmuje postać jedwabistego olejku usuwającego makijaż, 
który łagodzi podrażnienia, nawilża, wygadza i eliminuje uczucie ściągniecia. 
Pozostawia uczucie komfortu , przyjemnie otulając skórę. 

Cena 49.99 zł / 125 zl otrzymaliśmy 30 ml. 

Nigdy takiego produktu nie używałam. Nigdy nie miałam przyjemności używac również kosmetyków Tołpy dlatego bardzo mi miło że mogę przetestować. 




Moim skromnym zdaniem beGlossy w tym miesiącu poszalało. 
I zrobiło pudełeczko na wysokim poziomie. 
BRAWO ! ;)

Produkty w tym pudełeczku sa na prawdę świetne. 
I  aż chce się je przetestować. 
Także ja się biorę za testy ! :D 

Fajny pomysł na świąteczny prezent dla kobiety ! :) 


27 komentarzy:

  1. Świetne pudełeczko ja w tym miesiącu niestety nie zamawiałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję B - inny balsam. Jestem naprawdę zadowolona ale jak czytam komentarze, te kobiety to jakieś roszczeniowe histeryczki. Po nowym roku jak wrócę na bloga to poswiece im post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roszczeniowe histeryczki? Kiedy ja dołączyłam do społeczności glossy (czyli na początku istnienia glossy) - w pudełku umieszczane były miniatury produktów selektywnych i semi-selektywnych + pełen produkt. Taka była idea pudełka. A tu z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Nie chcę testować produktów na które w sklepie nawet nie spojrzę bo szkoda mi skóry/włosów by używac czegoś takiego. Jakoś mnie nie kręci że to pełny produkt..... Nie wiem czego to kwestia może zachłanności, że niektóre chcą mieć w pudełku byle co byle by było duże? Do wszystkich które chcą mnie pouczać, dawać "dobre" rady i moralizować - nie interesuje mnie wasze zdanie. I tak, to było ostatnie pudełko-przysłowiowa kropka nad i. Pierwszy raz szkoda mi moich 49zł wydanych na pudełko w ciemno. Beznadzieja.

      Usuń
    2. Napisalam gdzies ze cieszy mnie sam fakt pełnego produktu? Nie. W zeszlym miesiacu tez byłam zadowolona Ale najlepsze jest to, ze te same osoby co u beglossy narzekaja na produkty z drogerii podniecają się u shiny bialym jeleniem.
      Mnie jakos niezbyt interesuje Twoja dalsza subskrypcja czy jej brak. Ani zadnych rad Ci dawac nie chce. Jeśli nalezysz do fejsbukowych płaczek którym co miesiac przeszkadza ze dostaly cos czego nie chcialy lub że właśnie bylo za dużo miniatur jak w poprzednim miesiącu to wiedz, że Ci zazdroszczę tego, że nie zauważasz swojej glupoty.
      Ja dostałam róż, Pędzel do cieni, kredkę do oczu a tak się składa, że nie uzywam kolorowych kosmetyków, to chyba coś jest ze mną nie tak skoro nie krzyczę jaki syf dostalam, bo tyyylu rzeczy nie użyję

      Usuń
    3. Ależ tutaj zacięta konwersacja. :D

      Usuń
    4. No nie udzielam się na fejsie i nie płaczę więc nie nie odbieram tego personalnie. Też nie powinnaś :) Kiedyś subskrypcja i element zaskoczenia dawały mi dużo radości, niestety glossy konsekwentnie idzie na dno więc nadszedł czas pożegnania. Chodzi mi tylko o to, że każdy ma prawo napisać swoją opinię, nie tylko ten zachwycony ale i ten rozczarowany. Naprawdę, nie brońmy ludziom wyrażać zdania, tylko dlatego że różni się ono od naszego. Poza tym, wstyd się przyznać - ja akurat lubię sobie poczytać te wszystkie komentarze na ich stronie :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne pudełko, róż szczególnie przypadł mi do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardziej rozświetlacz :D Róż z duża ilością drobinek rozświetlających :D

      Usuń
  4. Ooo fajnie. Byłam strasznie ciekawa co będzie w tej edycji. Pudełeczko wygląda świetnie (świąteczne opakowanie szczególnie, ale zawartość też niczego sobie w tym miesiącu, same pełnowymiarowe produkty) :) Ja swojego jeszcze nie dostałam, mam nadzieje, że przyjedzie dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pudełeczko jest rewelacyjne ! ;D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. I LAKIER ! :D który wygląda obłędnie na paznokciach :D

      Usuń
  6. Ja jak zwykle dostałam gorszą wersję pudełka, niestety muszę zmartwić płyn micelarny nie domywa makijażu :/ rezygnuję z subskrypcji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award
    Mam nadzieję, że weźmiesz udział ;)
    http://wedlugliska.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebser-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne opakowanie, ale szczerze zawartość średnio mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak zawartość jest inna niż w osttanim pudełeczku ;D

      Usuń
  9. Śliczny lakier! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki! Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredkę JOKO posiadam,bardzo lubię ;)
    I ten lakier tylko mnie zaciekawił,reszta tak średnio.
    Myślę,że jako GRUDNIOWE pudełko to powinno by coś bardziej klimatycznego ,tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń