Chrismas time tag


Witajcie w kolejnym poście na moim blogu. 
Z racji tego, że święta już za 3 dni. 
I korzystając z chwili wolnego czasu. Postanowiłam przyjść do was z tagiem..
Tag krąży po youtube więc czas ogarnąć coś w blogosferze. :P

 Do tagu nominujemy po 3 osoby i odpowiadamy na pytania :)


Do odpowiedzi na tag nominuję 

Oraz wszystkich którzy chcą odpowiedzieć na ten tag ! ;) 

Pytania : 

1. Kiedy ubierasz choinkę?
2. Czy praktykujesz otwieranie kalendarza adwentowego? 
3. Co myślisz na temat świątecznego wystroju galerii już na początku listopada? 
4. Jaki zapach najbardziej kojarzy ci się ze świętami?
5. Jak wspominasz zeszłoroczną gwiazdkę bez śniegu ? 
6. Jaki jest twój tegoroczny wymarzony prezent na święta ? 
7. Czy wysyłasz jeszcze kartki świąteczne pocztą ? 
8. Jakie jest twoje wspomnienie świąt z dzieciństwa ? 
9. Od kiedy nie wierzysz w mikołaja ? 
10. Czym kierujesz się w kwestii swiątecznego wystroju domu/ pokoju ?
11. Jaką kolędę najbardziej lubisz na święta ? 


1. A więc choinkę w tym roku ubrałam stosunkowo wcześnie, bo już po 6 grudnia. 

2. Nigdy jakoś nie było  w moim wyczaju otwierania kalendarza adwentowego. 

3. W sumie jakoś mi to nie przeszkadza. A jeszcze bardziej nakręca do świąt.

4. Najbardziej ze świętami kojarzy mi się zapach Cynamonu, jabłka pomarańczy 
 i bardzo słodkie zapachy

5. Jakoś wielkiej tragedii nie było chociaż jednak jestem z tych osób które świąt 
bez śniegu sobie nie wyobrażają. Zobaczymy jak będzie w tym roku....

6. Moim wymarzonym prezentem na święta w tym roku jest po prostu spędzenie ich w spokoju z rodziną, w rodzinnej atmosferze. Bez nerwów i innych niepotrzebnych atrakcji :)

7. W mojej tradycji jakoś nie mam w zwyczaju wysyłania kartek swiątecznych, 
chociaż jest to piękny zwyczaj i jednaj takie rzeczy zostaja na zawsze w naszej pamięci. 
Może kiedyś zacznę to praktykować :)

8. W dzieciństwie pamiętam, że kolacja wigilijna zawsze zaczynała się o 19 a przed  tą godziną zawsze oglądaliśmy kevina i inne świąteczne filmy, później wszyscy zasiadaliśmy w jadalni przy stole i spożywaliśmy posiłek. Po posiłku otwieraliśmy prezenty  i jak zwykle przy stole zaczynały się pogadanki. Później już szlismy do naszych najbliższych  czyli ciocia  i wujek tam trochę posiedzieliśmy  i  całą grupą szliśmy na pasterkę o 24. Święta co roku u mnie tak wyglądają :) 

9. W mikołaja nie wierzę od kilku dobrych lat. Pomimo, że w domu praktykujemy zasadę szczególnie dla dziecka, że jak pierwsza gwiazdka już zaświeci to prezenty przynosi mikołaj.  

10. Zazwyczaj wystrój buduje się sam. W tym roku robiłam wystrój swojego pokoju od samego zera. Kupiłam choinkę światełka bombki  łańcuchy. Nawet sama zrobiłam kilka ozdób na choinkę. 
Mój kącik świeczkowy przybrał również ozdoby w postaci bałwanka i choineczki. 
Oczywiście w moim pokoju bardzo dużo lampek, uwielbiam ten klimat kiedy cały pokój oświetlony jest światłem lampek choinkowych. Jedne lampki mam na choince inne w kształcie dzwoneczków wiszą na moich meblach i rozświetlają środek mojego pokoju. W tym roku jakoś kierowałam się w ubieraniu choinki srebrem, błękitem, bielą i czerwienią  ale jednak kolorowe dodatki również się pojawiły. 

11.  W tym roku u mnie w głośnikach goszczą tylko angielskie piosenki świąteczne chociaż polskiej też nie zabrakło :) 






To byłoby na tyle ja czekam na wasze odpowiedzi 
No i do następnego :* 

6 komentarzy:

  1. Dziękuje kochana , odpowiem jak tylko będę mogła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. all i want for christmas is you - moja ulubiona! ;))) w tym roku również na śnieg się nie zapowiada, a szkoda, bo taki fajny klimacik wtedy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... Ale miejmy nadzieję.

      Usuń
  3. Dziękuje za nominacje :)
    Ostatnio robiłam TAG Świąteczny,ale pomyślę nad tym :D

    OdpowiedzUsuń