♥ KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY - LISTOPAD ♥


Dzisiaj zapraszam was na  kolejną nową serię. 
W sumie nie wiem jak ona będzie wyglądała. 
Czy będzie ona comiesięczna czy raczej tak losowo robiona. 
Ale na pewno ulubieńcy kosmetyczni będą.
Gorąco zapraszam. 

Tak jak mówiłam na początku będą to ulubieńcy kosmetyczni.
Nie będzie tutaj pielęgnacji albo będzie ale sporadycznie.
W tej serii więcej produktów które będą moimi ulubionymi znajdziecie z kolorówki. 

PIELĘGNACJA TWARZY : 

U mnie od niedawna pielęgnacja bardzo się zmieniła 
Produktami które bardzo przypadły mi do gustu w minionym miesiącu były



Przez cały miesiąc stosowałam kilka kosmetyków do pielęgnacji. Wiem że nie powinnam 

1. Olej kokosowy - Jego recenzję możecie znaleźć tutaj : Recenzja
2. Krem nawilżający AMADERM -  Dość fajnie. ale trzeba nałożyć go w dużej ilości zeby poczuć to nawilżenie.  Jest fajny ładnie się rozporowadza. Sądzę po używaniu go że nie nalezy do produktów wydajnych. :)
3. Krem Bandi - Krem z kwasem migdałowym  o działaniu złuszczającym - Fajny krem ładnie złuszcza. nawilża. Po tym kremie zrobić sobie piling dodatkowo nawilżyć i makijaż wygląda idealnie ! ;) 
4. Alantan dermoline wersja różowa - Kupiony niedawno ale od początku mój ulubieniec. Jedyny jego minus jest taki jak w przypadku  kremu z Amaderm. natomiast pod makijaż super ;) Polowałam na niebieską wersję alee że nie było to skusiłam się na ten.. :)
5. Krem pod oczy Olay - Nie jest on w sumie przeznaczony do mojego wieku. Ale używam bo fajnie działa. skóra pod oczami jest nawilżona. Nie piecze nie szczypie nie podrażnia mi okolicy oczu także tak trzymać ! :D 


Podkłady. W tym miesiącu w użyciu miałam aż 3 ! 

Same widzicie że różnią się bardzo w swojej kolorystyce... 
Wszystkie razem tworzą idealne TRIO na mojej twarzy :) 

Rimmel Wake Me Up - gdyby nie jego kolor byłby okej. ładnie rozświetla jest lekki posiada spf. <3
Rimmel Match perfection - Cudowny podkład w najjaśniejszym odcieniu. Ale do rozjaśniania podkładów spisuje się idealnie. Nawet sam na twarzy wygląda cudownie. 
Skin Balance Pierre rene - Recenzja tutaj : Recenzja

Podkłady są warte swojej ceny. 


W tym zestawieniu widzicie wszystko do konturowania. 
Pewnie zastanawiacie się gdzie podział się puder. 
Pudru nie używałam.  albo bardzo mało i rzadko w strefie t kryolan

1. Róż wibo - Śliczny delikatny odcień do delikatnego zaznaczenia policzków. Daje piękny naturalny efekt. 
2. Bronzer Miyo - Ciemny mocny fajna pigmentacja dodatkowo ta niska cena ;) Ideał 
3. Bronzer Bourjois - Recenzja tutaj : KLIK
4. Rozświetlacz Technic - Piękne rozświetlenie tak bardzo naturalne. Jedynym minusem jest aplikator :D Ale to chyba kazda posiadaczka tego cuda narzeka na aplikator. :) Daje ładny efekt i na pewno pojawi się jego recenzja. :) 


Zestaw do oczu i brwi 

1. Kit do podkreślania brwi z firmy Gosh - Recenzja Klik Mój numer jeden :)
2. Paletka cieni Lovely nude make up. - Pojawi się recenzja w serii Paletkowo :) - fajna dzienna paletka niestety pigmentacja troche okropna 

I 2 tusze do rzęs :)

Mój ukochany 
1. Rimmel skandaleyes lycra flex. <3 
2. Rimmel Sexy Curves <3 

Oba dają cudny efekt. bedą na pewno recenzje...


Na ustach w miesiącu Listopad gościły u mnie 2 pomadki :) 
Rimmel 070 
oraz Golden rose 2000 w numerze 139.. 

Brak czasu niestety powoduje że na blogu mało się rzeczy pojawia. Ale mam nadzieję że mi to wybaczycie. Niestety praca i obowiązki. Ale w dzień wolny na pewno zajmę się makijażami i recenzjami niektórych produktów. 

Tymczasem się z wami żegnam dziękuje za przeczytanie 
i zapraszam do czytania poprzednich i kolejnych notek :* 











2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jaki efekt dają tusze. Jakoś Rimmel nigdy mnie do siebie w tej kwestii nie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojwi się post z recenzjami ! : ) W sumie Rimmela możesz zobaczyć jak się prezentuje na rzesach w większości moich makijaży :3

      Usuń