Makijaż sylwestrowy z fioletem czernią i złotem.


Dzisiaj zapraszam was na makijaż ! 
Iście wieczorowy, z użyciem czerni fioletu i złota. 
Kępek i 3 różowych diamencików. 

Makijaż wykonany paletką sleek Vintage romance oraz czarnym matowym cieniem. 

Zaczynamy.
Na początku pragnę przeprosić, że na blogu jest tak mało rzeczy, niestety praca robi swoje, obowiązki również robią swoje... ; / 
Brak czasu powoduje że na blogu będą opóźnienia mam nadzieję że niewielkie. 

Dzisiaj przygotowałam dla was propozycję makijazu wieczorowego. 
Typowo studniówkowo-sylwestrowego. 

Zapraszam. 

  • Na całą powiekę nakładam bazę w postaci cienia w kremie Maybelline w numerze 40.
  • Na zewnętrzny kącik oka pędzelkiem kulkowym precyzyjnym nakładam czarny matowy cień. Nakładam go tak by łączył on się z dolną powieką. Dolną powiekę do mniejszej połowy  również pokrywam czarnym cieniem.
  • Jasnym białym cieniem rozcieram granice czerni. 
  • W wewnętrzny kącik aż do czarnego cienia nakładam cień z paletki o nazwie BLISS IN BARCELONA nakładam go również na dolną powiekę łącząc z czernią 
  • Małym precyzyjnym pędzelkiem na górnej powiece na łączeniu obu cieni nakładam cień COURT IN CANNES. I łączę go z foletem i czernią. 
  • Całość rozcieram do uzyskania ładnego efektu 
  • Dolną linię wodną pokrywam czarną kredką. 
  • Rzęsy tuszuję tuszem : KLIK
  • Doklejam 4 kępki w zewnętrznym kąciku.





Oczywiście każdy musiał przeszkadzać a przede wszystkim mucha. Która postanowiła siedzieć i wracać gdy tylko ją odganiałam ;/ 
Musiałam jej zrobić zdjęcie i później odleciała.... 
Pozdrawiam muszkę :D 
#pracawciezkichwarunkach 

Dodatkowo jeżeli chcecie bardziej urozmaicić wasz makijaż sylwestrowy. 
Polecam przejść się do sklepu papierniczego. i zakupcie sobie diamenciki na takiej taśmie co same się przyklejają i mniejszych rozmiarów :D 
Ja niestety miałam dostęp do takich więc postanowiłam je dokleić : ) 

Efekt na żywo wyglądał zniewalająco. Chociaż jednak te diamenciki były zaaa duże :D Ale pewnie gdy bedę jeszcze w sklepie papierniczym to zakupię takie lub srebrne ale mniejsze... 




Kochane mam nadzieję że makijaż przypadł wam do gustu. 
Piszcie w komentarzach co sądzicie. ;3 

Mi bardzo ten makijaż się spodobał ! ;d 

Jak u was przygotowania do świąt ? ;3 
Ja już czuję święta ! ; ) 

Mój mały kącik zapachowy. I pierniczkowy bałwan...






Buziaki  :*



18 komentarzy:

  1. Te kamienie niepotrzebne, nie wygląda to zbyt ładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była tylko próbka :) Wersja końcowa jest bez kamieni ;3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba ! ;3

      Usuń
  3. Bardzo fajna propozycja na sylwestra :)
    Masz idealny kształt oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż i ciekawie wygląda efekt z diamencikami :)) Ja jakoś świąt nie czuję odkąd nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te diamenciki powinny być mniejsze ;c ale niestety jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Dziękuję :) Co do świąt to na śnieg przymknę oko :D

      Usuń
  5. Ciekawy makijaż, jeszcze dodałabym kreche eyelinerem i sztuczne rzesy :D Ale Twoja wizja też fajnie się prezntuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety fanką kresek i sztucznych rzęs nie jestem ;3 Ale co kto lubi. :D

      Usuń
  6. Efekt zachwycający! Siedzę i kwiczę,bo chciałabym potrafić wyczarować sobie taki makijaż oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kasiu bardzo łatwo da się go wykonać ! ;3

      Usuń
  7. Te diamenciki nie wyglądają ładnie. Według mnie psują cały efekt. Wyglądają śmiesznie...

    Po za tym bardzo ładnie. Można kombinować z innymi kolorami i pewnie też makijaż wyglądałby ciekawie :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam. Diamenciki były tylko na próbę ;3

      Usuń
  8. bez kamyczków lepiej ;)
    a tak to bardzo ładnie wykonałaś makijaż

    OdpowiedzUsuń