Przegląd pomadek #8 - Hean


Zapraszam  was dzisiaj na kolejną odsłonę przeglądu pomadek 
Tym razem powiem wam o  jednej pomadce i na pewno nie ostatniej.


Pomadka o której dzisiaj powiem wam kilka słów to Hean - Vitamin cocktail colour intense.

Opis producenta : 

Ultragładkość i Superkolor.

Satynowy nasycony kolor już od pierwszego muśnięcia ust.

Pomadka o jedwabiście kremowej formule anti-age wygładza i nawilża usta. 

Formuła typu LONG WEAR wyraźnie utrwala kolor w stosunku do klasycznych pomadek, charakteryzuje się wyjątkową stabilnością koloru na ustach.

Pomadka z masłem morelowym, witaminą E i olejkiem rącznikowym 
odżywia i regeneruje naskórek ust.

Apricot Soft Butter - Masło morelowe o delikatnej konsystencji działa jak zmysłowy okład dla ust: Odżywia, nawilża i rewitalizuje naskórek ust. Pomadka posiada filtry UV.

Gama kolorystyczna : 14 satynowych pomadek + lip conditioner base - Bezbwarwna baza odżywcza pod pomadkę.

Moje odczucia

Ja niestety w swojej kolekcji posiadam tylko jeden odcień 





Odcień 164 sweet kiss jest odcieniem różu.. Takiego bardzo dziennego różu. Idealnego na co dzień 
Do kreski, do wieczorowego makijażu... 
Wydaje mi się że każda z was polubi tą pomadkę. 

Na oficjalnym sklepie Hean ta pomadka kosztuje 14 zł. 


Odcień jest taki typowo mój. 
Kocham tą pomadkę za jej wygląd na ustach.

Ustosunkuję się teraz do opisu producenta. 

Mocny kolor od pierwszego pociągnięcia, Kremowa konsystencja. 
Idealnie nakłada się na usta. 
Nie tworzy smug, plam odcięć. 
Wygląda na prawdę rewelacyjnie 

 Gama kolorystyczna na pewno u mnie z czasem powiększy się. Bo kolory które w tej gamie występują, są na prawdę piękne. I jeżeli każda pomadka jest taka jak ta. To ja jestem 4 razy na TAK.

Utrzymuje się długo ale jednak po kilku godzinach trzeba ją poprawić.
Ale jednak konsystencja i sam wygląd daje możliwość przymknięcia na to oka.

Czy wy już miałyście kiedyś jakąś pomadkę z Hean ? piszcie co o nich sądzicie ; ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz