Recenzja - Rimmel Scandaleyes lycra flex



Dzisiaj zapraszam na recenzję tuszu do rzęs. 
O którym wspominałam w ostatnich ulubieńcach kosmetycznych. 
Rimmel - Skandaleyes lycra flex 

Zapraszam 
Na początku może powiem, że ten tusz od dłuższego czasu należy do moich ulubieńców.
Używam go codziennie, chodź czasem zdradzam z innymi tuszami. 





OPIS PRODUCENTA ORAZ CENA : 

Elastyczna formuła wzbogacona o włókna Lycra sprawia, że rzęsy stają się gęste i zmysłowe.
Pozostają przy tym elastyczne. Specjalna szczoteczka MaxDensity  obejmuje całą linię rzęs, szybko pokrywając nawet najkrótsze rzęsy w jednym prostym ruchu.
Nowa formuła pozwala na naturalny wygląd rzęs rano, a kolejne warstwy budują `skandaliczną` objętość rzęs wieczorem.

Cena:  29zł / 12ml


Szczoteczkę ma bardzo bardzo dużą. I na pewno pod tym względem tusz nie będzie miał sporej ilości fanek. Ale z racji tego iż ja jestem fanką takich wielkich szczot, polubiłam się z nim od razu ! :) 

Dzięki temu tuszu tuszowi możemy uzyskać w prosty sposób efekt sztucznych rzęs.
Tusz się nie kruszy... Nie tworzy się pod oczami efekt pandy. 

Tusz bardzo często jest na promocji także możemy zgarnąć go w bardzo niskiej cenie. 

Bardzo długo się utrzymuje. 
Idealna konsystencja. 
Tusz pogrubia i wydłuża. 

Czego chcieć wiecej ? :3 

Pokażę wam zdjęcie tuszu dokładniej 2 warstw. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia jednej warstwy ; c 


Mi osobiście podoba się bardzo efekt jaki daje ten tusz na rzęsach.. 
(przepraszam was za moje straszne brwi. ale zapuszczam je i udaję się do kosmetyczki) 


Jeżeli wy posiadałyście ten tusz to napiszcie w komentarzu jak wam sie sprawdził 
a jeżeli dopiero chcecie go zakupić to z całego serca polecam bo jest godny wypróbowania. 
Oczywiście nie u każdego efekty będą takie same. Nie każdy ma taką samą budowę oka. 
Na pewno każda z nas tym tuszem się ubrudzi. 

Ale jednak na niektóre rzeczy powinnyśmy przymknąć oko. 

Polecam ten tusz.








3 komentarze:

  1. ja go miałąm, ale osobiście nie lubię takich szczoteczek więc słabo u mnie wypadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham takie duże szczoty. Pięknie u mnie podkreślają rzęsy. :)

      Usuń