Makijaż inspirowany MAXINECZKĄ.

Dzisiaj zapraszam Cię na makijaż inspirowany.
Ostatnio na kanale Maxineczki pojawił się makijaż. 
W kolorach fioletu  i butelkowej zieleni 
z mocnym błyskiem w wewnętrznym kąciku. 
Postanowiłam, że dzisiaj się tym makijażem zainspiruję
 i pokażę Wam swoją wersję. 

Zapraszam !

             
Maxi u siebie w filmiku używała cieni Makeup Geek.
Ja postanowiłam użyć trochę innych cieni na pewno bardziej dostępnych. 
Ja w swoim makijażu użyłam 3 paletek sleeka oraz cienia w kremie do podbicia koloru..
Ultra Matts v2, Oh so special, Garden of Eden. 
Ale spokojnie makijaż ten możecie 
wykonać tylko paletką Ultra Matts.

Oczywiście między makijażem Maxi a moim jest bardzo wielka przepaść, ale proszę pamiętać, że mój makijaż jest tylko inspiracją.

- Na całą powiekę nakładam cień w kremie firmy Maybelline  w numerze 15.
- Na całą ruchomą powiekę nakładam cień HIGHNESS z paletki Ultra Matts jest to piękny mocny fiolet.
- Puchowym pędzelkiem i cieniem PILLOW TALK rozcieram granice cienia. W razie potrzeby dokładam fioletu. 
- tym samym puchowym pędzelkiem i  odrobiną cienia PAMPER  z paletki Oh So Special rozcieram fiolet. 
- Dolną powiekę podkreślam cieniem TREE OF LIFE z paletki Garden of Eden na całej długości. 
- Dolną powiekę rozcieram cieniem ADAM'S APPLE 
-Wewnętrzny kącik oka rozświetlam cieniem EVE'S KISS i dodatkowo w sam kącik nakładam pigment z My Secret w numerku 1. 
- Na linię wodną oka nakładam Czarną kredkę 
- Rzęsy tuszuję ulubionym tuszem 

Aby efekt był jeszcze bardziej spektakularny doklej sztuczne rzęsy, ja ten krok pominęłam 




Pamiętajcie, że to jest tylko inspiracja. 
I moja wersja tego makijażu z, której jestem bardzo zadowolona. 
Piszcie co wy sądzicie o mojej interpretacji makijażu Maxi.

Buziaki ;* 


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, twoja wersja jest taka delikatniejsza,również bardzo ciekawa -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się Cieszę. Niestety Aparat nie oddał kolorów przez złe światło. : x

      Usuń
  2. ze sztucznymi rzęsami musi wyglądać obłędnie ;) bardzo fajnie Ci to wyszło
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sztucznymi rzęsami niestety nie próbowałam, ale mogę powiedzieć, że efekt byłby WOW :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Inspiracja zakończona powodzeniem :) Dziękuję :*

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda taki makijaż, żałuję, że źle sama si w takich czuję, ale inne dziewczyny z chęcią takowymi maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem typowym przeciwieństwem :D W takich makijażach na co dzień czuję się jak ryba w wodzie.

      Usuń
  5. Fioletowa góra świetnie wygląda przy zielonej dolnej powiece, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń