Maybelline The Rocket - Recenzja


Dzisiaj przychodzę z zapowiedzianą już recenzją w ulubieńcach roku. 
Dzisiaj pod lupę wzięłam mascarę Maybelline. 



Mascarę kupiłam za około 22.90 nie wiem w jakiej cenie jest normalnie. 
Jest to mascara która zależnie od warstw daje cudowne efekty. 




Ja mascarę Maybelline poznałam stosunkowo dawno. 
Zakupiłam ją dzięki poleceniom na forach internetowych jak i blogach 
i sama postanowiłam przetestować. 
Mascara ma standardową pojemność, i grubą silikonową szczoteczkę. 
Szczoteczka posiada idealnie wyprofilowane "włoski" które pięknie rozdzielą nam rzęsy.

Efekty jaką możemy nią uzyskać zależą od warst które nakładamy na rzęsy 


1 Warstwa tuszu daje bardzo naturalny dzienny efekt rzęsy są pięknie rozdzielone i pięknie wyglądają.  Ja efektem tej mascary jestem bardzo zadowolona. 


2 Warstwa wygląda już nieco dramatyczniej ale i tak rzęsy są rozczesane i nie sklejone, co dla większości z nas jest bardzo ważne. 
Mascara daje piękne efekty i mozna nią uzyskać efekt sztucznych rzes. 

W ciągu noszenia ładnie sie utrzymuje nie kruszy co jest jej kolejnym plusem. 
Po całym dniu nie ma z nią problemu by ją zmyć, ładnie schodzi, nie trzeba trzeć oka. 

Kolejną ważną sprawą jest to, że mascara nie uczula, nie podrażnia naszych spojówek, i jest bardzo delikatna, a efekty możemy dowolnie stopniować.

Niektóre z nas mają problemy z doborem szczoteczek, nie każdy tusz nam odpowiada. Ale osoby które lubią taki efekt i lubią duże szczoteczki powinny ten tusz wypróbować bo jest warty swojej ceny. Szczególnie, że cena ta nie jest wygórowana. 

Pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Będę mieć ten tusz na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tusz i może być, jak trafi się w promocji to godny polecenia ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń