BeGlossy - Zimowa inspiracja


Witam was w kolejnej odsłonie pudełeczka BeGlossy. 
Dzisiaj pudełeczko styczniowe o nazwie ZIMOWA INSPIRACJA
Które ma być wypełnione produktami do makijażu i pielęgnacji.
Zobaczymy jak wygląda to naprawdę.

Pudełeczko przyszło do mnie dzisiaj. 
Więc przechodzimy do pokazywania jego zawartości. 
Ja akurat dostałam wersję pudełeczka D.


Zapraszam was do przeglądnięcia zawartości. 

1. ORGANIQUE - Cukrowa pianka peelingująca do ciała.

Łagodna, aromatyczna pianka do mycia ciała o lekkiej, puszystej formule. 
Cukier delikatnie oczyszcza, peelinguje i wygładza
 a gliceryna roślinna zmiękcza i nawilża skórę.

Zapach który otrzymałam to PINACOLADA

Cena produktu : 19.99 / 100 ml
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 100 ml.


Co do tej pianki myślałam, że będzie to peeling do ust. Szkoda. 
Chociaż wypróbuję i na pewno się  z wami podzielę opinią na temat tego produktu. 
produkt nie pachnie zbyt ładnie. 
Ale o tym w innym wpisie bo pojawi się recenzja po dłuższym testowaniu.

2. POSTQUAM - Color Trend - soft touch line.

Konturówka do ust, która zapewnia maksymalną precyzję. 
Jest prosta w użyciu i nadaje ustom naturalne wykończenie. 
Dostępna w pięciu odcieniach. 

W moim pudełeczku akurat otrzymałam odcień INTENSE RED 

Cena produktu: ok 30.00zł / 4g
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 4 g.


Kolor tej konturówki na pewno nie każdemu w tej wersji pudełeczka przypadnie do gustu. 
Mi również zbytnio nie przypadł, ponieważ na co dzień używam pomadek w kolorach nude. 
Rzadko kiedy sięgam po czerwone pomadki.
Na pewno konturówka się przyda ale będzie rzadko używana.

3. PIERRE RENE PROFESIONAL -  Lakier do paznokci.

Nowa, profesjonalna żelowa formuła lakieru Expert Gel technology zawiera akryl i poliester. 
Gwarantuje perfekcyjny wyglad paznokci przez co najmniej 7 dni oraz nadaje efekt 3d- Głęboki i nasycony kolor oraz wysoki połysk!

W mojej wersji pudełeczka otrzymałam kolor 319 MONROE RED

Cena produktu: 11.99 zł / 11 ml 
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 11 ml 


Czerwony lakier w mojej kolekcji to jest MUST HAVE. 
Zawsze mam takie lakiery bo są one najbardziej użyteczne. 
Co do utrzymywania tego lakieru to jednak w to nie wierzę ale przetestuję.

4. CZTERY PORY ROKU - Przyśpieszacz wysychania paznokci

Preparat o szybkoschnącej formule, wzbogaconej o olej ze słodkich migdałów.
Jedna kropla nałożona na świeżo pomalowany paznokieć
 skraca jego czas suszenia do jedynie 60 sekund

Cena produktu 9.90zł / 15 ml
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 15ml.


Zazwyczaj schnięcia paznokci staram się nie wspomagać. 
Ale jeżeli ten produkt jest taki dobry jak to pisze na karcie informacyjnej 
to zapewne skuszę się na testy.

5. URIAGE - Krem do twarzy 

Skutecznie redukuje błyszczenie przy jednoczesnym
 zachowaniu właściwego poziomu nawilżenia skóry. 
Skuteczność produktu potwierdzona w badaniach klinicznych 

Cena produktu: ok. 65 zł / 40 ml.
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 15 ml.



Kolejny krem GRRR... Ileż można.. 
Krem dobrze się zapowiada ale będę go testować jak skończę wszystkie moje kremy które posiadam... Bo za dużo ich było..

6. D'OLIVE - Mydło do ciała i włosów - 100% oliwa z oliwek

Wysoka zawartość witaminy E i przeciwutleniaczy 
odżywia, nawilża i zapewnia skórze naturalna miękkość podczas mycia.
 Mydło może być również stosowane do 
mycia głowy i włosów w postaci stałego szamponu.


Cena produktu : 10 zł / 150g.
W pudełku znalazł się produkt o pojemności 25g.


Ten produkt znam i posiadam. 
Leży gdzieś na dnie szafy bo używać go nie zamierzam przez jego okropny zapach. 
Może użyję do mycia pędzli. Bo jest on naturalny więc nie powinien zaszkodzić włosiu pędzla.


Nie wiem co mam myśleć na temat tego pudełeczka. 
Dla mnie kolejne słabe pudełeczko 
chociaż niektóre produkty są całkiem całkiem. 
Jestem ciekawa co znalazło się w innych wersjach. 
Więc jeżeli macie to pudełeczko to dajcie linki  i chętnie zajrzę.

Pozdrawiam was bardzo gorąco. 

24 komentarze:

  1. Bardzk fajne rzeczy w tej edycji pudełeczka

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa co trafiło się w innych wersjach tego pudełeczka.

      Usuń
  2. Numer 4, bardzo dobry <3
    http://gladmalm.blogspot.com/
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    Obserwuję! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje ! Również obserwuję :* Powodzenia.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No w sumie nie. Chociaż mogło być lepiej.

      Usuń
  4. Beglossy ostatnio cos sie nie stara troche marne to pudełeczko dzisiaj otrzymałam Shinybox i jestem zaskoczona zawartością .
    Zerknij na mojego bloga i porównaj zawartości pudelek www.agatalavocat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiny pod wieloma względami w tym miesiącu wygrywa.

      Usuń
  5. Ciekawa zawartość pudełeczka , piękny kolor lakieru.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor piękny ale czy będzie aż taki dobry :)

      Usuń
  6. Czekam na recenzje nr 4, bo jeśli jest tak dobry jak o nim mówią to ja na pewno się skuszę!
    Obserwuję oczywiście ;p

    http://born-to-be-soomebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie całkiem fajne jest to pudełeczko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo. Chociaż niektóre produkty powinny być zmienione...

      Usuń
  8. Ja zamiast kremu dostałam cień do powiek w kredce Sumita Beauty. Jestem z tego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten cień otrzymałam jako produkt vip w jednym z pudełeczek. Jest fajny :)

      Usuń
  9. Dostałam wersję A i jestem z niej bardzo zadowolona :-)

    http://thebestshoppingever.blogspot.com/2015/01/beglossy-styczen-2015-wersja-A.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dostałaś świetny kolor konturówki :D

      Usuń
  10. Ja zrezygnowałam z beGlossy, bo ostatnio to jednak słabizna. Za dużo kosmetyków, które można dostać w każdej drogerii. ShinyBox moim zdaniem jest dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam to samo zdanie od pewnego czasu.

      Usuń
  11. Ja mam troszkę inną wersję tego pudełeczka i mi bardzo się podoba. Tylko te mydełko oliwkowe ma tragiczny zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestey nie tylko mydełko... Peeling również ma dość tragiczny zapach.

      Usuń
  12. Lubię Beglossy ,miałam od nich dopiero 1 pudełko :) Twoje bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń