Makijaż wieczorowy inspirowany Patrycją Markowską. - Czerń fiolet złoto niebieski



Witam Was bardzo serdecznie w nowym roku i w nowym wpisie.
Dzisiaj makijaż, wieczorowy z kolorem 
Ja do jego zrobienia użyłam cieni Sleek. Oraz rozświetlacza The Balm.
Zapraszam :)



Miałabym do was bardzo ważną prośbę.
Dotyczącą mojego aparatu. :)
Nie mam kompletnie pojęcia jak mam go ustawić by robił ładne zdjęcia i oddawał kolory... 
Jeżeli macie jakieś rady dla mnie, to bardzo bym prosiła byście w komentarzu napisały mi wszystko.
Jakie ustawić ISO, i te inne rzeczy. Mój aparat to NIKON D5100.
Ostatnio na prawdę nie mam do niego siły.. 
Bo robi tak brzydkie zdjęcia makijazu że one nie nadają się do publikacji dla was;/
 Albo za ciemne albo za jasne.
 Każde się od siebie różni. 
Niestety teraz nie mam możliwości zakupienia lampy Ring, ale to jest w planach już w czerwcu. 
Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję...

  • Na powiekę nakładam bazę 
  • Zewnętrzny kącik oka konturuję czarnym cieniem wyznaczajac sobie kształt makijażu czarnym cieniem wchodzę również na dolną powiekę
  • Czarny cień rozcieram szarością z paletki Au Naturel 
  • Na środek powieki nakładam fioletowy cień z paletki Vintage Romance MARRY IN MONTE CARLO
  • Wewnętrzny kącik rozświetlam rozświetlaczem The balm
  • Wewnętrzny kącik dolnej powieki aż do połowy zaznaczam cieniem Saturn's Ring z paletki Celestial Sleeka.
  • Linię wodną zaznaczam czarną kredką 
  • Rzęsy tuszuję




Zdjęcie którym się inspirowałam : 




Mam nadzieję że makijaż się podobał. Bardzo proszę o zostawienie komentarza.




14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że aparat nie oddał tego jak ten makijaż wygladał na prawdę ! :( Dziekuje :*

      Usuń
  2. Pięknie to wyszło.
    Niestety nie znam sie na takich stawieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja niestety również, ale walczenie z tym aparatem mnie denerwuje coraz bardziej. ;(

      Usuń
  3. Patrycja zawsze jest fajnie umalowana ;) ładnie Ci to wyszło, te fiolety są pięknie napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tam fiolety z tej paletki są niebiańskie :)

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż bardzo fajny ale ja jestem z tych co kolorów boją się jak ognia ;d wspomniałaś u mnie że czekasz na premierę innej książki keri smith, ja nic nie wiem ;d o jaką książke chodzi ?
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisałam u Ciebie na blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. śliczny glamour elegancki look:)

    OdpowiedzUsuń