♥ Makijaż wieczorowy z błękitnym akcentem ♥





Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną propozycję makijażu z akcentem tym razem błękitnym. 
Ostatnio katuję paletkę Sleeka Glory więc i dzisiejszy makijaż jest nią wykonany + matowy beżowy cień oraz pigment my secret w numerku 1. Makijaż który dzisiaj wykonałam łączy ze sobą srebro błękit i "granatową" czerń. Idealny na wieczór. ;) 

Zapraszam!
Na początku może zacznę od tego, że dziękuję wam za wszystkie komentarze pod ostatnim makijażem ; *
W między czasie pojawił się jeszcze wpis z serii PALETKOWO do którego serdecznie was zapraszam.

  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie.
  • Zewnętrzny kącik  oraz całą dolną powiekę zaczynam konturować cieńmi NORTHERN oraz PICADILLY 
Czyli tworzę to samo co w poprzednim makijażu. 
Wszystkie cienie rozcieram albo delikatną szarością 
albo beżowym cieniem.
  • Następnie na środek powieki nakładam paluszkiem cień JUBILEE i łączę go z czernią 
  • W sam wewnętrzny kącik precyzyjnym małym puchowym pędzelkiem nakładam cień VICTORIA i łączę go z srebrem
  • Wewnętrzny kącik rozświetlam pigmentem. 
  • Linię wodną oka podkreślam czarnym eyelinerem 
  • Rzęsy tuszuję 
Całość jeszcze raz rozcieram by ładnie czarny cień przechodził i tworzył delikatną chmurkę. 
Do tego makijażu możemy dokleić sztuczne rzęsy,  ja tego nie zrobiłam ponieważ nie chciałam. Ale efekt na pewno byłby wow.

Dzisiaj nawet zdjęcie tego makijażu zostało przerobione na moje googlowe profilowe. 
Pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Fajny makijaż :) ładnie roztarte granice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje :) Dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wcale nie dopracowany

      Usuń
  3. całkiem niezły ten makijaż! :D


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy makijaż. Będę tu częsciej zaglądać :) xx
    http://fleurrebelles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam ponownie ;* Dziękuję

      Usuń
  5. Bardzo mi się spodobał, zaglądnę tu jeszcze ;))
    http://gladmalm.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Zapraszam ! :)

      Usuń
  6. Na wieczór super :))

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo błyszcząco - tak jak lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak sie ma takie piękne oczy to chyba w każdym makijażu się wygląda rewelacyjnie! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym oczku będzie rewelacyjnie wyglądał :*

      Usuń
  9. Bardzo elegancji i klasyczny makijaz :)
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/2015/02/black-leather-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, jaki piękny, jak ja zazdroszczę dziewczynom, które potrafią się tak umalować! : ) Kiedy ja próbuję, to mam wrażenie, że robię tylko paskudne plamy na powiece. ;p
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń