Makijaż dzienny w złocie.


Zapraszam Was dzisiaj bardzo gorąco na makijaż dzienny w złocie.
Propozycja makijażu do pracy. 
Może dla niektórych z was ten make-up będzie ciemny, ale dla nieco 
odważniejszych dziewczyn będzie w sam raz jak znalazł. :)
Makijaż wykonałam paletką MUA - Heaven and Earth
oraz 1 pędzlem z essence kuleczką reszta palcami i patyczkiem kosmetycznym.
Makijaż dzienny to przede wszystkim makijaż wyjściowy i makijaż szybki, więc skupiłam się
 tutaj na prostocie jego wykonania. 
Ale wydaje mi się, że nawet jeżeli jest on prosty to bardzo efektywny.
  • Na powiekę nakładam bazę pod cienie.
  • W zewnętrznym kąciku nakładam cień 6 z pierwszego rzędu
  • Środek powieki pokrywam cieniem 3 z pierwszego rzędu 
  • a wewnętrzny kącik pokrywam cieniem 3 z drugiego rzędu.
  • Górą powiekę rozcieram pędzelkiem Essence i pudrem 
  • Na dolną powiekę patyczkiem kosmetycznym w zewnętrznym kąciku nakładam ten sam cień co na początku. 
  • a wewnętrzny kącik pokrywam cieniem 1 z pierwszego rzędu. 
  • W moim makijażu zrobiłam również delikatną kreskę czarnym cieniem i precyzyjnym pędzelkiem którą na końcu roztarłam. 
  • Wszystkie granice roztarłam pędzlem i pudrem 
  • Linię wodną oka pokryłam białą kredką 
  • A rzęsy wytuszowałam tuszem The Rocket Maybelline (recenzja niebawem)
(niestety na zdjęciu nad brwiami i pod jest widoczna smuga korektora a na żywo jej nie ma... :/ )




1 komentarz:

  1. Bardzo ładny makijaż :) mój jest w podobnej kolorystyce ;))

    OdpowiedzUsuń