Paletkowo #3 - Dusk til dawn



Dzisiaj zapraszam na kolejny post z serii PALETKOWO. 
Dawno nie było postu dotyczącego paletek. 
Więc przygotowałam coś dla was. 
Zapraszam 
Dzisiejszą uwagę bardziej skupię na paletce 
DUSK TIL DAWN firmy Mua.


Paletka standardowo posiada 12 cieni. 
Jedyny minus tej paletki, że nie posiada matowego np beżo-brązu czy kremowego matowego cienia. 
Paletka idealnie nada się na dzień jak i na wieczór, bo wykonamy nią różne makijaże dzięki kolorom znajdującym się w jej środku.


Paletka ta od początku stała się moją ulubienicą 
ze względu na ten piękny turkusowy cień.  
I bardzo mocną pigmentację. 


Kolory są ładne mocne i bardzo mocno napigmentowane.
Co od razu idzie na plus tej paletce. 
Paletka jest skomponowana tak by można było nią zrobić każdy makijaż ale jedynym minusem jest to, że nie ma w niej matów. 

Minusem jest jej opakowanie, które szybko się rysuje przy paletce Undress me too oderwałam ten zatrzask i paleta nie chce się zamykać, dla mnie to jednak nie jest minusem ponieważ leży ona w miejscu bezpiecznym więc cienie są całe i zdrowe :D. 
Ale jednak opakowanie daje wiele do życzenia, ponieważ jest plastikowe może się popsuć. 

Minusem jest również to, że cienie nie posiadają żadnych oznaczeń, numerków czy swoich własnych nazw.

U mnie żadna z palet Mua się nie zepsuła jedynie undress me too ale to tylko i wyłącznie z mojej winy :D 

Wydaje mi się, że paleta jest warta zakupu ponieważ ma ładne cienie i ładną pigmentację. 

12 komentarzy:

  1. mnie bardzo się podoba mimo to że nie ma matowych odcieni ;) dla mnie bomba
    pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jakby był jakiś jasny mat było by wspaniale. Chociaż często z tej paletki korzystam :) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :* Dziękuję <3

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją kupować, ale z racji tego jak wspomniałaś że nie ma matów, nie kupiłam jej. poza tym kolory są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka ma piękne kolory, ale no jeden mat by się przydał.

      Usuń
  5. Faktycznie paleta ma fajną pigmentację :) ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń