Kreska z innym zakończeniem - Serduszko


Zapraszam dzisiaj na trochę inny makijaż,
 którego nigdy nie było na moim blogu
 ani nigdy nie miałam jakiejś ochoty by takowy zrobić. 
Makijaż będzie kreską ale z dość nietypowym 
zakończeniem bo z czerwonym serduszkiem. 
Makijaż który dla mnie wydaje się być fajny
właśnie na jakąś sesję fotograficzną oczywiście
 dla bardziej wprawionej ręki. 
Bo Mi makijaż nie wyszedł i jednak wyglądał on by inaczej ale zaczęłam kombinować i wyszedł nie tak jak miał wyjść. 
Ale efekt i tak mi się spodobał.

  • Na cała powiekę nakładam cień w cielistym kolorze by wyrównać jej koloryt
  • Na powiece rysuję kreskę eyelinerem z normalną jaskółką (jeżeli chcecie jakiś poradnik dotyczący kresek jak ja często je wykonuję to piszcie)
  • linię wodną pokrywam eyelinerem i rozcieram tworząc na dolnej powiece chmurkę czerni. 
  • Na zakończeniu jaskółki staram się narysować serduszko.
  • Serduszko wypełniam czerwonym cieniem central z paletki Glory.
  • Wszystko poprawiam w razie potrzeby
  • Wewnętrzny kącik oka rozświetlam srebrem JUBILEE
  • Rzęsy tuszuję tuszem. 
Makijaż skończony ! 






1 komentarz: