Makijaż inspirowany.


Dzisiaj zapraszam Was na krótki post. 
Ze zdjęciami mojego makijażu który wyniknął z inspiracji.
Dzisiaj zainspirowałam się makijażem Karoliny Ziętek  
z youtubowej BITWY NA PĘDZLE.


W ostatnich chyba 2 tygodniach na blogu mało co się pojawiło
wszystko było powodowane tym, że niestety byłam chora i na nic kompletnie nie miałam siły i dodatkowo obowiązki domowe.

Dzisiejsza inspiracja pojawiła się nagle. 
Od razu jak zobaczyłam makijaż Pani Karoliny to się w nim zakochałam i postanowiłam, że delikatnie się nim zainspiruję i wykonam swoją wersję tego makijażu. 
Oczywiście pamiętajmy o tym, że to tylko moja inspiracja a nie odwzorowanie.  Zainspirowałam się tematem i delikatnie kolorystyką więc chyba coś mi z tego wyszło. 

Między moim makijażem a Pani Karoliny jest wielka przepaść. 
Więc nie krytykujcie tak mocno :D






4 komentarze: