MAYBELLINE - COLOR TATTO w numerze 40 Permanent Taupe

Zapraszam Was dzisiaj na recenzję kultowego produktu
Czyli Maybelline color tattoo moim okiem. 
Zapraszam.

Na początku może powiem, że produkt firmy Maybelline mam już bardzo długo i mam kilka jego odcieni. 
Dzisiaj pokażę wam ten najbardziej rozsławiony, który i ja polubiłam.


Ja produkt ten posiadam w kilku odcieniach, dzisiaj pokażę Wam ten najbardziej kultowy i godny polecenia. 
Kolor 40 - Permanent taupe bardzo dobrze nadaje się jako cień do powiek 
alee zdecydowana większość kobiet poleca go do brwi. 
Ja głównie kupując ten produkt chciałam by nadał on się właśnie do brwi. 
Jego kolor jest ciężki do zidentyfikowania, ponieważ jest to kolor bardziej dla mnie w tonacji ciepły. 
Posiada on kolor brązu połączony z szarym kolorem. 



Kolor dla mnie jest jednym z najbardziej ulubionych produktów do brwi. Ładnie się z nim współpracuje ładnie nakłada sie go na pędzelek i dobrze rozprowadza. Kolejnym plusem, o którym warto powiedzieć to jego wytrzymałość, jest to jeden z takich produktów które po nałożeniu już nie ruszą się z miejsca. 



Ja ten produkt już trochę mam i trochę używam zazwyczaj możecie go widzieć przy makijażach które wykonuję na bloga, ponieważ wtedy najczęściej po niego sięgam chociaż na co dzień sprawdza się również wspaniale dlatego jest moim ulubieńcem. Niestety jego minusem jest to, że na niektórych zdjęciach zamiast rzeczywistego koloru produkt ten wydaje się być bardziej rudy i niestety to jest minus tej "ciepłej" tonacji. 

PLUSY:
♥ Solidne opakowanie - Produkt zamknięty jest w bardzo solidnym mocnym szklanym opakowaniu, wygląda bardzo estetycznie i ładnie chociaż ja w tworzeniu tego opakowania zmieniłabym nakrętkę na białą, jakoś tak bardziej ten kolor mi pasuje tutaj. 
♥ Dostępność - Produkt jest dostępny w każdej szafie firmy maybelline no chyba że jest wyprzedany jednak warto uważać, żeby produkt nie był otworzony i popaćkany palcami co niestety się zdarza przynajmniej mi się zdarzyło. Jest również dostępny w internetowych sklepach. ( już niedługo wpis o polecanych internetowych dregeriach.)
♥ Kolor - Pomimo, że na zdjęciach wygląda na bardziej rudy to w rzeczywistości kolor jest w tonacji ciepłego brązu i nie każdemu może się to spodobać bo w sumie kolor ten mógłby być bardziej "chłodniejszy", moim zdaniem domieszka tej szarości widoczna jest jedynie w opakowaniu chociaż co kobieta to opinia. :P
♥ Długie utrzymywanie - Bardzo ważnym plusem tego produktu jest to, że bardzo dobrze się utrzymuje przynajmniej w moim wypadku. I jeżeli wiem, że cały dzień nie będzie mnie w domu to zazwyczaj po ten produkt sięgam ponieważ jestem już przekonana, że na niego mogę liczyć. Bo  gdy nałożę go o 7 rano to do bardzo późnych godzin nocnych kiedy zmywam makijaż ten produkt nadal znajduje się na moich brwiach co oczywiście idzie na jego plus.
♥ Nakładanie - Produkt bardzo dobrze się nakłada + dodatkowo można go stopniować. Po prostu przy nałożeniu go na pędzelek nadmiar z pędzelka nałóżmy na dłoń z której będziemy mogły później nakładać produkt w małej ilości na nasze brwi.

MINUSY:

♥ Cena - W drogeriach można spotkać się z  ceną około 25-30 zł co moim zdaniem jak za ten produkt jest trochę za wysoka. 
♥ Brak aplikatora - To będzie niewątpliwym minusem dla osób dopiero zaczynających przygodę z "wypełnianiem" swoich brwi,  
Ponieważ do samego produktu trzeba dołożyć koszt dobrego pędzelka do brwi. 

No i jeżeli chodzi o ten produkt to chyba to byłoby na tyle ode mnie, jeżeli jesteście ciekawe innych kolorów które ja posiadam z Color Tattoo to piszcie a ja chętnie zrobię dla was swatche  i trochę opowiem o tamtych kolorach. Oczywiście jeżeli posiadacie ten kolor to piszcie jakie jest Wasze zdanie na jego temat. 

A ja zapraszam was do śledzenia mnie na:
Facebook : KLIK
Instagram: KLIK


22 komentarze:

  1. Mnie kuszą te Color Tattoo, ale jakos się przemóc nie mogę przez tą cenę, nie wiem. Coś mnie hamuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka ale online jest znacznie tańsza :)

      Usuń
  2. też stosuję ten cień do brwi, ale mnie wydaje się to chłodny odcień szarego brązu, a kupiłam go w drogerii internetowej ezebra za 13 zł. Uprzedzam pytania jest to oryginał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzyłam na inne cienie widniejące w ofercie tego sklepu i bardzo mi sie spodobały a cena również przystępna. :)

      Usuń
  3. kolor fajny ale całe zestawy do brwi czasem są w takiej cenie jak ten produkt ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je i dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, muszę rozejrzeć się za nim ;)

    masz ochote na wspolna obs? :) zacznij i daj znac u mnie ;)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawią mnie te cienie. Nadal nie zdecydowałam się na żaden odcień, może niedługo to zmienie.
    Myślę, że ten odcień będzie dla mnie za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować :) Moim zdaniem będzie dla Ciebie dobry, zawsze można go stopniować :)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten produkt! Sama używam go także do brwi! Używam go od lipca i nadal nie widać denka. Jedynie raz musiałam użyć duraline z inglota, bo wysechł. Produkt godny polecenia :) Dobra recenzja! Zaczynam obserwować i liczę na rewanż ;)
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam, że cena trochę powala na kolana, ale mimo to z chęcią bym go wypróbowała. Od pół roku nie wyrywam brwi, bo "zapuszczam" i taki produkt z pewnością by mi się przydał :D
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs "Usta w roli głównej".
    CapelliSani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O może to coś podobnego do mojego kochanego aqua brow z makeup for ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak chociaż aqua brow jest jednak lepszy :D On może być jego "tańszym" zamiennikiem :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam o nim nigdy:) :D Muszę jednak poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena nie jest niska, ale może warto się skusić. :P
    Dołączam do obserwujących. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, zawsze można gdzieś sprzedać np. na vinted.pl pieniądze w jakiejś tam mierze się zwrócą jeżeli nam ten produkt nie podpasuje :). Dziękuję ; *

      Usuń