Mój pędzelkowy MUST HAVE - Twarz

Zapraszam Was dzisiaj na post dotyczący pędzli. 
Pokażę Wam pędzle, które mi bardzo przypadły do gustu i które polubiłam. Jeżeli jesteście ciekawe moich ukochanych pędzli to zapraszam do przeczytania tego postu.

Ja swoje pędzle jak i kosmetyki traktuję jak własne dzieci. 
Myję, dbam, suszę i traktuję tak by nic im się złego nie stało. 
W końcu mają nam one na trochę posłużyć.
Pędzelki które ja bardzo polubiłam i postanowiłam zamieścić są głównie z firmy hakuro i są to moje 4 podstawowe pędzle do wykonania dziennego makijażu więcej pędzli raczej nie potrzebuję na co dzień. Również od razu na samym początku powiem wam, że swoje pędzle myję zazwyczaj szamponami dla dzieci ponieważ są znacznie delikatniejsze niż inne produkty.


Hakuro H50s

Pędzelek jest wykonany z włosia syntetycznego. 
Podczas mycia nie traci swojego pierwotnego kształtu. 
Pędzelek jest mniejszym zamiennikiem hakuro H50.
Dzięki swojej małej powierzchni pomoże nam dotrzeć w trudno dostępne miejsca dzięki czemu aplikacja podkładu staje się bardziej precyzyjna. Pędzelek jest bardzo solidny  ma okrągły kształt i jest ścięty na płasko. Pędzel podczas aplikacji nie robi smug a bardzo przyjemnie się z nim pracuje jest on przeznaczony do produktów płynnych oraz kremowych czyli do podkładów, korektorów dodatkowo można stosować go do produktów mineralnych. Pędzel jest bardzo delikatny i przyjemny w dotyku. 


Hakuro H55

Pędzel H55 jest pędzlem przeznaczonym do nakładania pudru. 
Idealnie i delikatnie jesteśmy w stanie tym pędzlem nałożyć puder na całą buzię. Pędzel dobrze się myje i tak jak wcześniejszy po umyciu nie odkształca się, ma bardzo delikatne włosie.
Pędzelek jest wykonany z włosia syntetycznego. 


Hakuro H14

Pędzel idealnie wyprofilowany do zaznaczania kości policzkowych u mnie zazwyczaj ten pędzel jest używany do nakładania bronzera. 
Jest idealnie wyprofilowany w kształt jajeczka i świetnie wchodzi w nasze "zagłębienie" kości policzkowych dzięki czemu możemy idealnie nim wykonturować buzię. Pędzelek jest bardzo delikatny i nie narobi nam smug da sie nim pięknie rozcierać i aplikować produkt. Jest bardzo ale to bardzo milusi w dotyku co sprawia, że aplikacja tym pędzlem jest o wiele wiele przyjemniejsza. 


Hakuro H24 

Pędzel który przeze mnie używany jest do różu i rozświetlacza. 
Zazwyczaj właśnie po niego sięgam gdy mam ochotę nałożyć któryś z tych produktów w kamieniu. 
Pędzel jest "skośno" ścięty  i bardziej płaski.
Idealnie nadaje się do różu bronzera czy też rozświetlacza. 
Ja czasami również używam go aby przypudrować miejsca ciężej dostępne dla pędzla do pudru. 
Pędzelek idealnie nakłada róż czy rozświetlacz w miejscu w którym chcemy go zaaplikować. 
Jest delikatny i bardzo miły w dotyku.


Jeżeli któreś z tych pędzli posiadacie w swojej pędzelkowej  kolekcji to ja bardzo zachęcam Was do wyrażenia waszego zdania na temat pędzli w komentarzu. Jeżeli również macie jakieś perełki do polecenia to również chętnie je poznam i zakupię. 
Pędzli nigdy za wiele a każdy nowy i tak zostanie moim dzieckiem.


2 komentarze:

  1. Ja ostatnio zbieram kolekcję pędzelków Kavai. Próbowałaś? :) Są tanie, ale genialne :) Na prawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ich nie próbowałam ale słyszałam o nich wiele dobrego. :)

      Usuń