Makijaż na przywitanie WIOSNY!

Dzisiaj zapraszam Was na kolorowy wiosenny makijaż. 
Makijaż wykonany paletką RESPECT firmy Sleek.
Jeżeli jesteś ciekawa wykonania tego makijażu, zachęcam do przeczytania tego postu. :)


Od razu przyznam, że makijaż był czystym spontanem. 
Chciałam tylko wypróbować lampę no i ustawić aparat. 
I bardzo jestem zadowolona z efektu więc gorąco zapraszam na dalszą cześć postu z makijażem...

  • Na całą powiekę nakładam białą bazę pod cienie 
  •  na wewnętrzny kącik płaskim pędzelkiem nakładam cień NEW JACK PINK 
  • Na zewnętrzny kącik nakładam cień O'JAYS
  • Wszystko rozcieram cieniem SHALAMAR  a ten cień natomiast rozcieram cieniem COUNT BASI BEIGE
  • Na dolną powiekę nakładam cień VANDELLAS  oraz rozcieram
  • w sam wewnętrzny kącik nakładam pigment sypki My Secret w numerku 1. 
  • Linię rzęs podkreślam czarną kredką 
  • Rzęsy podkręcam zalotką i tuszuję tuszem Rimmel EXTRA WOW LASH
Jeżeli makijaż Wam się spodobał zostawcie komentarz, zachęcam Was również do obserwowania mojego bloga. 


16 komentarzy:

  1. Piękny, świeży i wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda, tak świeżo i dziewczęco. :) Mało kiedy robię jasne makijaże, ale ten naprawdę mi się podoba. Jedyne do czego się przyczepie to przydałoby się zdjęcie zamkniętej powieki. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często o takim zdjęciu nie myślę, ale poprawię się! :)

      Usuń
  3. Fajny, lekki, wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ! taki orzeźwiający i świeży :)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń