Makijaż wieczorowy + kontynuacja testu sztucznych rzęs

Dzisiaj bardzo gorąco chciałabym Cię zaprosić na makijaż + test sztucznych rzęs. 
Test tych rzęs pojawił się już na moim blogu pod tym linkiem : KLIK 
Jeżeli jesteś ciekawa jakie jest moje zdanie na temat tych sztucznych rzęs to zachęcam do przeczytania powyższej recenzji.
A teraz zapraszam na przedstawienie makijażu.


Po zrobieniu posta ze sztucznymi rzęsami, poczułam mały niedosyt i postanowiłam zrobić dodatkowo makijaż w którym pokaże rzęsy w całej okazałości, rzęsy które przyklejałam miały odcięte końcówki. Co tłumaczyłam w  ich recenzji. 

Bardzo proszę nie patrzcie w okolicę oczu i na moje brwi ponieważ jestem w okresie choroby, moja skóra po prostu umiera. A brwi potrzebują natychmiastowej wizyty u specjalisty. 

Makijaż wykonałam z pomocą paletki Sleek - Oh so special 
(post z serii paletkowo z tą paletką w roli głównej już niedługo)

Zapraszam :)

  • Całą powiekę pokrywam bazą pod cienie
  • W zewnętrzny kącik przyklejam taśmę by wyszła mi ostra linia
  • Zewnętrzny kącik pokrywam cieniem GLITZ
Cień rozcieram 

  • Wewnętrzny kącik pokrywam cieniem CELEBRATE
  • Na środek powieki nakładam cień GIFT BASKET
Całość rozcieram taśmę odczepiam i przechodzę do dolnej powieki

  • Dolną powiekę od zewnętrznego kącika do połowy pokrywam cieniem GLITZ 
  • Na resztę powieki dolnej aż do wewnętrznego kącika nakładam cień GIFT BASKET
  • Sam wewnętrzny kącik rozświetlam pigmentem sypkim.
  • Linię wodna oka (górną i dolną) pokrywam czarna kredką. 
  • Rzęsy tuszuję czarnym tuszem 
  • Na klej DUO przyklejam sztuczne rzęsy 

Rzęsy możecie nabyć 
TUTAJ 
Przypominam również o 10% rabacie w kategorii MAKE-UP 

Pamiętajcie, że kod jest ważny  na pozycje bez rabatu :)
No i oczywiście wysyłka zawsze jest darmowa. 






 Piszcie czy makijaż wam się spodobał.
Co sądzicie o wyglądzie tych rzęs w makijażu. 
Moim zdaniem teraz dają efekt WOW. 
Zachęcam do obserwowania mojego bloga by być na bieżąco z nowościami które już  niedługo sie pojawią. 

Buziaki 

12 komentarzy:

  1. Piękny makijaż oka :)
    Idealne na jakieś większe wyjście jak dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. super wieczorowy makijaż ;) a te rzęsy jednak dodają jeszcze bardziej eleganckiego looku. podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do mocniejszych makijaży, rzęsy w kolorze czarnym bardziej by tutaj pasowały.

      Usuń
  3. Elegancko! :) W połączeniu z makijażem wyglądają meega :D

    OdpowiedzUsuń

  4. Cudownie się prezentują te rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, rzęsy prezentują się bardzo ładnie :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń