PALETKOWO #4 - UNDRESSED

Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post z serii paletkowo. 
Pod moją dzisiejszą lupę wzięłam paletkę MUA - Undressed. 
Mam nadzieję, że wpis przypadnie wam do gustu.

Poprzednie wpisy z serii :

A więc dzisiaj przechodzimy do kolejnego wpisu.
Takie wpisy miały pojawiać się raz w tygodniu. Niestety wyszło inaczej i pojawiały się raz w miesiącu ale co zrobisz jak nic nie zrobisz takie życie. Mam nadzieję, że nie jesteście złe. 

Zaczynamy.


Znowu zacznę od wyglądu opakowania. 
Jak za cenę 20 zł niczego od wyglądu nie wymagam. 
Chociaż w kolorystyce same wiecie, że bardziej wygrywa paletka z paletkowo #1.
Plusem w tej palecie jest to, że z tyłu cienie są pokazane i mają swoje nazewnictwo  Shade 1-12 co znacznie ułatwia pracę.


A więc przechodzimy do swatchy cieni.
W paletce znajduje się 9 cieni metalicznych 2 cienie matowe 1 cień matowy z brokatem.


Zaczynamy
Na początku może zacznę od pierwszych 3 cieni. 
Są to typowe jasne kolory. 
W pierwszej 3 znajduje się jeden mat 2 metale.
Znajdziemy w niej jasny metalowy cień 
różo-brąz metaliczny 
i jasny matowy ciepły brąz


Kolejna 3 cieni to cienie z taką samą kombinacją ale w ciemniejszych kolorach. Znajdziemy w niej
Ciemniejszy metaliczny brąz 
Ciemniejeszy ciepły matowy brąz 
złoto  

Kolejna 3 należy do tych bardziej ciemniejszych i mocnych
Metaliczna miedz 
Metaliczny mocny czekoladowy brąz 
metaliczny rudo miedziano brązowy cień :D

A ostatnia już 3 to typowe wieczorowe cienie.
Bardzo mocny ciemny czekoladowy metaliczny brąz 
Czerń z drobinkami 
Szaro niebieski metaliczny cień 


I jeżeli miałabym coś powiedzieć na temat tej 12. 
To powiedziałabym jedno słowo IDEALNA.
Jest to paleta moim zdaniem idealna i dobrze skomponowana. 
Cienie jasne z matami pomimo że brakuje mi beżu 
Dodatkowo cienie ciemniejsze i bardzo ciemne. 
Czyli inaczej paletowy Must Have. 

Jeżeli chodzi o tą paletę to należy ona do tych moich ulubionych 

Jeżeli chodzi o pigmentacje to jak zwykle cienie metaliczne są bardzo mocno napigmentowane cienie matowe ciutkę mniej. 
Nad matem można by jeszcze odrobinę popracować i go dopracować w celu napigmentowania. 

Cienie są dobrej jakości jak za tak niską cenę. 

W paletce znajduje się dodatkowo standardowy aplikator Pacynka, którą ja automatycznie wkładam do pudełka z pacynkami bo jakoś nie jestem przekonana do ich używania pomimo, że da się nimi wykonać makijaż. 

Niestety dla mnie nadal jest niedosyt jeżeli chodzi o ta paletę ponieważ są 2 maty bardziej w ciepłych tonacjach i brązach ale nie ma beżu, po który ja najczęściej sięgam gdy wykonuję makijaż.

Pomimo tej małej wady paleta jest godna polecenia dla każdego jest dostępna online w prawie każdej drogerii internetowej, i jest w bardzo niskiej cenie, więc jeżeli chodzi o to, to tym bardziej polecam zakup.

A czy Wy kiedykolwiek miałyście tą paletę? 
Jak podoba Wam się kolorystyka i czy skusiłybyście się na nią?
Na te pytania odpowiedzcie w komentarzu. 
Do Zobaczenia :*

11 komentarzy:

  1. Planuje zakup którejś z tych paletek MUA, ale nadal nie mogę się zdecydować, która podoba mi się bardziej :D I przez to moje niezdecydowanie ciągle ten zakup odwlekam :) Ale muszę w końcu się zdecydować i koniecznie ją kupić, bo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca! <3 i nie tylko tą :D

      Usuń
  2. Oj nie za błyszczące, ale wow, za 20 zł.. Grosze. Po tyle się kupuje jeden kolor nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A paletka jest dobrej jakości ;)

      Usuń
  3. Świetne kolorki,akurat moje ulubione:) Cena także powala,więc warto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam paletkę z MUA Udress Me Too i jest fantastyczna! Ogólnie wydaję mi się, że MUA ma dobre produkty w niskiej cenie, jednak mało osób je dostrzega ; /
    Zapraszam do siebie <3 Prowadzę bloga o tej samej tematyce
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam ponad 8 paletek MUA i jestem zachwycona. I często po nie sięgam.

      Usuń
  5. Hmmmm muszę poszukać;) Tyle się opinii na jej temat na czytałam:)
    Dobra recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy sklep online ma zapewne je w swoim asortymencie :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Nie miałam, ale w tej cenie to chyba warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń