Prezentacja produktów od BornPrettyStore



Witajcie, dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować produkty które otrzymałam w ramach współpracy od sklepu bornprettystore .

Jeżeli jesteście ciekawe jakie testy produktów w niedługim czasie pojawią się na moim blogu to zachęcam do przeczytania posta.


Do testów otrzymałam 2 produkty które wcześniej sama sobie wybrałam. Na paczuszkę czekałam około 4 tygodni i w końcu jest! Mogę zabierać się za testowanie moich nowości w kuferku. 

Niedługo poznacie moje zdanie na temat tych rzeczy. Jak na razie chcę wam je pokazać i zabieram się za testowanie.

Do testów wybrałam sobie błyszczyk oraz sztuczne rzęsy. 

linki do produktów :
Błyszczyk : KLIK
Rzęsy: KLIK

Oczywiście jak to ja nie umiałam się doczekać, żeby odpakować moje nowe dzieci i pomiziać je troszkę. 
I od razu was uprzedzę, że te testy będą jednymi z najciekawszych ponieważ produkty mają bardzo wielką barierę do przeskoczenia w moich wymaganiach więc jeżeli jesteście ciekawe to zachęcam do obserwowania bloga i śledzenia nowości :p




Na kod  WARH10 otrzymacie 10% zniżki TUTAJ w kategorii Makijaż. 
A na prawdę fajne rzeczy mogą wpaść nam do oka. 

Pamiętajcie, że kod jest ważny tylko na pozycje bez rabatu :)
No i oczywiście wysyłka zawsze jest darmowa. 

Także zachęcam do skorzystania z rabatu bo moim zdaniem warto.

4 komentarze: