Sztuczne rzęsy od Bornprettystore


Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący sztucznych rzęs które niedawno otrzymałam od sklepu bornprettystore 
Dzisiaj pokażę Wam jak u mnie wyglądały te rzęski. 
Jakie jest moje zdanie o nich.


Dzisiejszy test będzie prowadzony w sposób pokazania wam oka bez sztucznych rzęs i ze sztucznymi ale z kreską( jak rzęsy wtapiają się w makijaż) wszystko było spowodowane tym, że przy testowaniu rzęs bez kreski były bardzo widoczne przerwy na tych zdjęciach które zobaczycie również są one widoczne ale z powodu tego, że nie podkreśliłam linii wodnej rzęs... A jednak do sztucznych rzęs zazwyczaj malujemy oczy i naklejamy rzęsy. 
Od razu powiem, że rzęsy doklejałam na klej duo.
Dodatkowo rzęsy były testowane na całej długości i po ich przecięciu. Jeżeli jesteście ciekawe efektów to zachęcam do czytania dalej.

Ja swoje rzęsy wybrałam w kolorze brązowym (wydał mi się bardziej taki naturalny i od razu zakochałam się w tych rzęsach)
Mam nadzieję, że na zdjęciach wszystko ujmę tak jak być powinno. 


Rzęski przychodzą do nas w słodkim różowym opakowaniu. 
W opakowaniu znajdziemy 5 par sztucznych rzęs. 

Ja sztuczne rzęsy nakładałam po przycięciu. 
Niestety nałożenie ich tak jak są razem z tymi odstającymi końcówkami z każdej strony nie jest możliwe. 
A więc musiałam jakoś inaczej sobie radzić. 
Mniej więcej wyglądało to tak :

(bardzo was przepraszam za wygląd ostatnich rzęs,
 ale przykleiłam je do oka i później robiłam zdjęcie..)

oko bez sztucznych rzęs. 


Oko ze sztucznymi rzęsami i kreską po odcięciu odstających końcówek.



Oko ze sztucznymi rzęsami i kreską po odcieniu rzęs z zewnętrznego kącika


Jeszcze raz bardzo przepraszam, że na 2 zdjęciu jest widoczna linia... :/

Przechodząc do rzeczy. Rzęsy bardzo przypadły mi do gustu i zapewne w niejednym makijażu na blogu one się pojawią. 

Plusem w tych rzęsach jest cieniutki przeźroczysty pasek, który łatwo się wygina dzięki czemu dopasowuje się do kształtu oka i daje się bardzo łatwo z tymi rzęsami pracować. 

Na zdjęciu 2 z odciętymi końcówkami efekt jest bardzo dramatyczny, i zapewne nadawałby się do makijaży artystycznych 
Natomiast na 3 zdjęciu efekt jest bardzo naturalny co nadaje się na dzień. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu właśnie 3 efekt czyli przycięcie rzęs od zewnętrznego kącika oka. 

Rzęsy te bardzo ładnie podkreślają oczy, dzięki brązowemu kolorkowi są bardziej naturalne. 
Fajną rzeczą w tych rzęskach jest również to, że rzęsy możemy przycinać i one się nie rozlatują. Dzięki właśnie temu sposobowi możemy zrobić sobie rzęsy idealnie dopasowane do naszego oka i przede wszystkim wygodne. Co dla mnie jest bardzo ważne. 
Rzęsy u mnie nie były wyczuwalne przy noszeniu. Co dodatkowo wpływa na komfort noszenia ich. 

Podsumowując rzęsy są bardzo bardzo fajne i godne polecenia.

PLUSY:
♥ Wygoda w noszeniu
♥ Nie podrażniają, nie uczulają.
♥ Można bez problemu skrócić do wymaganego rozmiaru
♥ Rzęsy są elastyczne
♥ Przycięte wyglądają rewelacyjnie
♥ Kolor bardzo naturalny
♥ Cena

Minusy :

Minusów nie zauważyłam żadnych. Ale może po dłuższym stosowaniu zauważę jakieś minusy jeżeli takowe będą to Was o tym poinformuję. 

Piszcie co sądzicie o tych rzęsach, czy może skusicie się na takowe do swojej kolekcji. Moim zdaniem są one warte zakupu a nawet  choćby przetestowania bo są na prawdę ciekawym produktem :)

Rzęsy można nabyć TUTAJ 


Na kod  WARH10 otrzymacie 10% zniżki  TUTAJ w kategorii Makijaż. 
A na prawdę fajne rzeczy mogą wpaść nam do oka. 

Pamiętajcie, że kod jest ważny  na pozycje bez rabatu :)
No i oczywiście wysyłka zawsze jest darmowa. 

6 komentarzy:

  1. Mi również najbardziej się podobają na zdjęciu 3.
    http://probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowy wariant kolorystyczny to chyba na prawdę strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o makijaże dzienne :) Wygląda naturalnie i subtelnie :) Ciekawa jestem wersji czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnej wersji niestety nie posiadam ale wydaje mi się, że nie będzie się tak bardzo odcinała.

      Usuń