♥ Orzeźwiająca Kreska ombre w odcieniach Zieleni ♥


Zapraszam na bardzo orzeźwiający makijaż. 
bardzo prosty w wykonaniu ponieważ będzie to kreska 
w bardzo żywych kolorach dokładniej w zieleni. 
Zapraszam na kreskę ombre.
Do wykonania całej kreski użyję paletki Sleeka Candy.


Zaczynamy!
  • Na początku na powiekę nakładam bazę 
  • cała powiekę matuję cieniem w kolorze skóry 
  • Jako bazę pod kreskę użyję cienia w kremie firmy Maybelline w numerku 45 w kolorze białym
  • na cień w kremie od wewnętrznego kącika nakładam cień PEAR DROPS
  • Następnie łączę go z cieniem MINT CREAM 
  • A zewnętrzny kącik cieniem APPLE SOUR
Wszystkie cienie łączę ze sobą by w siebie przechodziły.
Ja ze swojej strony bardzo lubię takie makijaże. 
Są świeże orzeźwiające i bardzo przyciągają Lato.
Na taką pogodę jaka u mnie niestety panuje aktualnie ten makijaż jest najwspanialszym przywołaniem słoneczka.

Piszcie co sądzicie na temat takiej propozycji kreski. 
Jak wam się podoba moja propozycja kolorystyczna 
I jakie kolorki chciałybyście zobaczyć w następnych odsłonach kresek ombre bo takich na moim blogu nie zabraknie. 

Na dzisiaj to byłoby tyle. Zachęcam Was do obserwowania mojego bloga oraz do komentowania. 

Buziaki






11 komentarzy:

  1. piękna ta zieleń w ogóle kreska cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądne kolorki :)

    Obserwuję świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła :) Robiłam kiedyś coś podobnego, tylko łączyły się różne kolory, a to wszystko nad klasyczną czarną kreską, byłam bardzo zadowolona z efektu, a koleżanki chwaliły taki make up :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kreska! Taka wiosenna :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie orzeźwiający makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna kreska! Chętnie zobaczyłabym ją przy całym makijażu ;)
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda ta kreska :)

    OdpowiedzUsuń