Ognista Kreska ombre - Propozycja Makijażu.


Dzisiaj zapraszam Was na kolejną odsłonę kreski ombre. 
Dzisiejszą propozycję nazwałam Ognistą kreską. 
Ponieważ w makijażu znajdują się odcienie pomarańczu oraz czerwieni. Jeżeli jesteście ciekawe czym wykonałam taką kreskę to zachęcam do przeczytania i zdjęć. 


W okresach kiedy już zbliża się wiosna i coraz bliżej mamy lato.
Ja mam ochotę poszaleć i porobić jakieś kreski. 
Dzisiejsza propozycja została wykonana paletką Respect oraz Glory firmy sleek. 

Zapraszam! 

  • Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie i matuję ją beżowym cieniem.
  • Zarys kreski oraz bazę pod kreskę tworzę z cienia w kremie firmy maybelline w numerku 45.
  • Kreskę zaczynam robić od wewnętrznego kącika nakładając w to miejsce cień z paletki Respect ARETHA ORANGE
  • Następnie na środek kreski nakładam cień O'JAYS
  • A w zewnętrzną część kreski nakładam cień ORIS RED
Przechodzę do paletki Glory.
  • W wewnętrzny kącik jako delikatny akcent nakładam cień CIRCLE
  • Zewnętrzną część kreski podkreślam cieniem CENTRAL
Kreskę jeszcze raz poprawiam i wszystkie kolory łączę ze sobą tak by w siebie przechodziły.
  • Tuszuję rzęsy i GOTOWE!
Jeżeli makijaż wam się spodobał, zostawcie komentarz oraz zachęcam do obserwowania bloga. 
Czy wy też lubicie takie orzeźwiające propozycje kresek? 
U mnie w takich porach roku bardzo często one goszczą. 









11 komentarzy:

  1. Piękne ta kreska <3

    Z przyjemnością zostaję u ciebie na dłużej i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kreska w kolorach które właśnie najbardziej przypominają lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kreseczka :) Lubie kreski ombre :D Muszę pomyśleć o jakiejś u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kreska rewelacyjna ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O łał jak ślicznie!!! Masz talent :) ❤

    OdpowiedzUsuń