Życie w zgodzie i harmonii - Makijaż

HEJKA

Witam Was po dłuższej nieobecności w blogosferze. 
od razu muszę się wytłumaczyć.
było to spowodowane nakładem pracy jaki niestety miałam. 
Moje codzienne życie wyglądało mniej więcej tak: 
OBOWIĄZKI OBOWIĄZKI OBOWIĄZKI.


Dziś znalazłam troszkę wolnego czasu by zrobić dla was makijaż i wam go pokazać. 
Przepraszam za mniej ostre zdjęcia. Poprawię się...
Natomiast mój aparat płata mi figle. 

Dzisiejszy makijaż a raczej jego temat to życie w zgodzie i harmonii. Jak same wiecie w makijażu idealnie współgrają ze sobą fiolet i złoto. Dzisiaj także te 2 cienie będą głównymi bohaterami. 


 Bazą pod cienie były 2 cienie w kremie firmy maybelline nr
15(na całą powiekę) oraz w zewnętrznym kąciku do przyciemnienia nr 60
♥  Na cienie w kremie nałożyłam cień z patelki Vintage ROMANCE a dokładniej Bliss in barcelona na dolnej powiece również użyłam cieni w kremie i tego samego cienia.
 Granice roztarłam szarym cieniem z paletki Au Naturel
W wewnętrzny kącik oka użyłam cienia Meet in Madrid z paletki Vintage Romance 
Oba cienie połączyłam ze sobą by w siebie przechodziły
Linię wodną podkreśliłam czarną kredką 
Rzęsy wytuszowałam czarnym tuszem 

Makijaż skończony! ;)





9 komentarzy: