Ideał na lato - BB Cream Garnier

Witajcie! 

Znów wracam do Was po krótkiej przerwie. 

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję produktu którego kiedyś nienawidziłam a teraz kocham nad życie. 
Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę o produkcie Garniera zapraszam do dalszej recenzji. 

Najlepszym zdaniem w tym momencie opisującym ten produkt jest Jedne go kochają inne nienawidzą. 

Ja dzisiaj postaram się to w jakiś sposób zmienić.
Mam nadzieję, że jakoś uda mi się to zrobić.


Producent zapewnia:

Producent przede wszystkim zapewnia nam to, że produkt ten nawilża przez 24h, dodatkowo wyrównuje koloryt cery, koryguje niedoskonałości, rozświetla I chroni przed promieniami UVA/UVB dodatkowo posiada SPF 15.

Produkt idealny przyznam. 

Moja opinia:

Zacznę może od tego, że na tą porę roku jest to dla mnie produkt doskonały, idealny i jedny w swoim rodzaju. 

Produkt ten posiadałam w 2 kolorach, jeden był ciemniejszy już go nie mam wiec nie mogę wam pokazać odcienia nawet nie pamiętam jaki to był odcień. 

Teraz posiadam kolor Extra Light.



Jest to chyba jeden z najjaśniejszych kolorów w gamie kolorystycznej. Mi pasuje ten kolor rewelacyjnie.

Co do samego produktu nie mam żadnych zastrzeżeń. 
Ładnie nawilża na cały dzień, skóra jest rozświetlona i promienna Wyrównuje koloryt mojej cery. Po przypudrowaniu nic się nie roluje i produkt wygląda świetnie.
Krycie nie jest jakieś zniewalające ale u mnie na dzień nie było nawet specjalnie potrzebne (pod oczy czy na niedoskonałości używam zawsze korektora) Od tego produktu wymagałam tylko tego by ładnie nawilżył moją skórę i delikatnie wyrównał  jej koloryt i by skóra wyglądała zdrowo. 
To czego chciałam zostało osiągnięte.

Testuję ten produkt od niedawna i w sumie przyznam, że jest to jeden z ulubionych produktów do makijażu na lato. Może właśnie dlatego, że jest to produkt lekki  a skóra po nim jest rozświetlona i wygląda na zdrową. Krem ten nie zmienia koloru na twarzy a twarz nie staje się pomarańczowa co jest plusem.
A oto mój duet idealny. Krem BB + Korektor Maybelline. 


Lepszego duetu nie mogłabym sobie wymarzyć. 
Te produkty współpracują ze sobą idealnie i świetnie ze sobą wyglądają. Powiedzmy,  że w tym "związku" dopełniają się. 

PLUSY:

♥ Produkt ładnie nawilża skórę oraz rozświetla ją.
♥ Skóra wygląda na zdrową
♥ Produkt nie ciemnieje a przy rozprowadzaniu nie powstają smugi
♥ Wyrównuje koloryt cery
♥ Cena jest przystępna około 20 zł/50 ml
♥ Plusem jest to, że posiada SPF 15 
♥ Dostępność 

MINUSY

♥ Krycie - Co prawda dla mnie w sumie większego problemu to nie robi ale dla innych będzie to problem.



A co wy sądzicie na temat tego produktu. 
Posiadacie? posiadałyście? 
Możecie się jakoś wypowiedzieć na jego temat. 
Jeżeli go nie posiadałyście to z całego serca polecam go wytestować a może i u was się sprawdzi. 
Na lato jest to mój ideał. 







12 komentarzy:

  1. mam już które opakowanie - lubię, ale chyba przetestuje jeszcze jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, podobne właściwości ma nowy podkład z Rimmel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm Jestem dość w tyle z nowościami Rimmela. :D

      Usuń
  3. ja go nie miałam, ale czytałam o nim raczej negatywne opinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam Jedne z nas go kochają inne nienawidzą.

      Usuń
  4. muszę w końcu go kupić bo zbieram się i zbieram ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, chociaż chętnie bym wyróbowała niestety z moją cerą kremy bb nie sprawdzają sie;/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No mi niestety nie przypadł do gustu. Nie pasuje mi jego konsystencja i jakoś tak mi się go źle nosi. Tak ciężko. A jak na produkt na lato, to nie powinnam go wcale czuć na twarzy. Z BB od Garniera wolę ten w długiej, cienkiej tubce. Ma super lekką konsystencję i delikatne krycie. Ale nie sprawdzi się on dla wrażliwców i osób z suchą skórą, bo ma wysoko w składzie alkohol i niestety tendencje do przesuszania skóry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham BB z Lily Lolo :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń