NIEKOSMETYCZNA ŚWIĄTECZNA WISHLISTA

Po kosmetycznej liście przyszedł czas by delikatnie przystopować. 
I zrobić coś innego. 
W dniu dzisiejszym zapraszam Was na tą inną wersję świątecznej wishlisty 
A w niej moja lista prezentów które z makijażem i kosmetykami mają niewiele wspólnego. 

Zapraszam. 


W końcu przyszedł czas by nadać tutaj trochę smaczku i przedstawić wam rzeczy które z kosmetykami nie mają nic wspólnego a chciałabym je dostać. 

TOREBKA I PORTFEL 

Dla mnie byłby to idealny prezent. 
I pewnie nie tylko dla mnie. Jestem wielką fanką dużych pojemnych torebek 
w których muszę szukać kluczy czy innych dupereli na ich dnie.
Pomysł na prezent powiedziałabym idealny ale jaką torebkę wybrać? 

Nad swoją listą nie myślałam za długo bo prezenty miałam już dawno w głowie. 
Już wcześniej wiedziałam co chciałabym dostać. 


ZEGAREK

Dużo ludzi nie wie, co robić z czasem – czas nie ma z ludźmi tego kłopotu…!
Zegarek to jeden z lepszych prezentów. 
I jedna z lepszych propozycji na prezent nie tylko dla kobiety ale również dla mężczyzny. 
Jeżeli wybierzemy zegarek który będzie się podobał będzie to propozycja idealna. 


ŚWIECE, WOSKI I KOMINKI.

Uwielbiam kiedy mój pokój otulony jest jakimś pięknym zapachem. 
Świece i woski dla mnie to idealny prezent a szczególnie te o intensywnym zapachu. 


CASE NA TELEFON  LUB TORBA NA LAPTOPA

Fajny case na telefon czy torba na laptopa to również prezent który chciałabym dostać. 
Ale ten prezent musiałby być wyjątkowy. 

Czyż te obudowy na telefon nie są urocze? 


No i tak prezentowałaby się lista rzeczy niekosmetycznych. 
Nie jest za długa ani nie jest za krótka jest taka w sam raz ;p

A Co wy chciałybyście dostać pod choinkę na święta z rzeczy niekosmetycznych? 
Piszcie w komentarzu na dole. 

1 komentarz:

  1. Marzymy o podobnych dobrach materialnych :) torbę MK mam na liście od stycznia 2015 i niestety nie udało mi się jej zdobyć w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń