KOSMETYCZNA ŚWIĄTECZNA WISHLISTA

W dniu dzisiejszym 
chciałabym Was gorąco zaprosić na nowy post po bardzo długiej przerwie. 
W poście tym przedstawię wam rzeczy, które w tym roku znalazły się na mojej wishliście. 
I które chciałabym dostać pod choinkę.

Post będzie bardzo długi dlatego polecam sięgnąć po gorącą czekoladę, kawę czy herbatkę, ciepły kocyk oraz chwilę wolnego czasu.
Zapraszam do lektury ♥

Podczas gdy coś z mojej wishlisy się spełni.
Zostanie tutaj wykreślone!

Wiem, że mój mikołaj na pewno nie będzie na tyle bogaty by przynieść mi te wszystkie cudowności. 
Ale jednak święta to czas w którym spełniają się marzenia, a wszystkie rzeczy z mojej listy są moimi małymi marzeniami które chciałabym po kolei sobie spełniać. 

W komentarzu piszcie jakie rzeczy Wy chciałybyście dostać pod choinkę.
A teraz zerknijcie na moją listę.


THEBALM

W mojej "małej" świątecznej liście nie mogło zabraknąć produktów firmy THEBALM.
Znalazłam kilka perełek, które chętnie umieściłabym  w swoim makijażowym kufrze,
I z których z całą pewnością korzystałabym niejednokrotnie.
Produkty, które wybrałam są produktami kultowymi tej marki i wydaje mi się, że każda z nas nie pogardziłaby takim prezentem na święta.




ZOEVA

Jestem wielką fanką firmy zoeva jestem pod wrażeniem wszystkich produktów, które Oni robią. 
Na mojej liście również tej firmy nie mogło zabraknąć.
Chyba każda z nas chciałaby pod swoją choinką zobaczyć produkty tej marki. 
Na mojej liście ukazały się wszystkie palety tej firmy, które moim zdaniem są jednymi z najpiękniejszych palet na świecie a ich desing cudownie wyglądałby na naszych toaletkach Czyż nie?
Na liście znalazły się również pędzle, którymi osobiście jestem oczarowana i również nie pogardziłabym gdyby wszystkie znalazły się pod moją choinką.


TANGLE-TEEZER

Od jakiegoś czasu używam zamiennika tej szczotki do włosów, ale jednak nie pogardziłabym gdyby w moje ręce wpadła ta szczotka. Same pozytywne recenzje dają tej szczotce takie plusy, których ja szukam dla swoich włosów. Zapewne z tej szczotki nie tylko ja byłabym zadowolona, ale również i wy gdybyście poznały jej "działanie". 
Szczotki które chciałabym dostać to zapewne wersja normalna i wersja do torebki. 

MAKEUP REVOLUTION

Markę Makeup Revolution zna każda z nas.
Dla mnie te produkty są bardzo ciekawe szczególnie po tych wszystkich opiniach w sieci. 
Gdybym miała wymienić wszystkie produkty, które chciałabym dostać  z tej firmy to raczej musiałabym pisać w nieskończoność, ponieważ każdy produkt czymś mnie oczarował i chciałabym by pojawił on się w moim kufrze makijażowym. 
Produkty, które widzicie na zdjęciu to tylko mała część mojej nieskończonej listy.


BIKOR

Z tej firmy akurat jest kilka cudowności, które chciałabym dostać po choinkę.
Głównie bazowałabym tutaj na paletkach do makijażu, które wyglądają obłędnie ponieważ maja piękną kolorystykę i cudowną pigmentację. 
W mojej liście znalazło się również miejsce na ziemię egipską. 


SLEEK

Jak wiecie do firmy sleek mam wielki sentyment. 
Korzystam z ich produktów codziennie, a widząc wszystkie nowości które firma wprowadza na rynek to aż chciałoby się je wszystkie mieć. 
Na mojej liście znalazły się nowe produkty których w mojej małej kolekcji brakuje, a które bardzo chciałabym w niej mieć znalazły się również farbki do ust oraz pomadki w paletkach. 



BEAUTY BLENDER

Kolekcją gąbeczek również bym nie pogardziła.
Wiedząc, że mój makijaż dzienny wyglądałby pięknie i naturalnie.



Lista którą wam przedstawiłam ciągnęłaby się w nieskończoność szczególnie ta makijażowa a produktów byłoby tutaj do zatrzęsienia.
Jako wielka fanka makijażu i osoba która to kocha chciałabym mieć wszystko w swojej kolekcji. 

Już w piątek zapraszam was na post z NIEKOSMETYCZNĄ WISHLISTĄ. 

A na dzisiaj to byłby już koniec, jeżeli post wam się podobał to zostańcie ze mną na dłużej. 
Zostawcie po sobie komentarz i napiszcie mi w nim co takiego wy chciałybyście znaleźć pod swoja choinką jeżeli macie jakieś produkty do makijażu. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ambitna lista:) zacnie się prezentuje i życzę spełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przyjęłabym każdą z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy znajdują się na twojej liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta Zoeva też jest na moje wishliście :p

    OdpowiedzUsuń