Alterra Olejek do twarzy - Hit czy Kit.

W dniu dzisiejszym zapraszam Was na recenzję olejku do twarzy.
Produkt dla mnie bardzo ciekawy i warty wypróbowania.
Polecam zaopatrzyć się w kubek ciepłej herbaty, kawy czy innego ulubionego napoju.
Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii na temat tego produktu to zachęcam do przeczytania.

     
Na olejek wpadłam kilka miesięcy temu. 
Bardzo chciałam go wytestować i w końcu jest ze mną! ;)


OPIS

Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olej do twarzy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Dobroczynna formuła zawierająca olej z pestek granatu BIO, olej migdałowy BIO i witaminę E intensywnie pielęgnuje skórę suchą i pozostawia poczucie optymalnie odżywionej i aksamitnie gładkiej skóry. 

SKŁAD

Skład: Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol.



MOJA OPINIA

No i przyszedł czas na moją opinię na temat tego produktu i kilka zdań o nim. 
Produkt znajdziemy w wygodnym małym opakowaniu z pompką.
Pomimo, że opakowanie jest plastikowe to jest bardzo solidne i poręczne więc plusem będzie to, że możemy go zabrać ze sobą na jakiś wyjazd. 
Jego gramatura to 30ml a cena za jaką go kupujemy to około 15zł.
Produkt jest przeznaczony dla bardzo suchej skóry.

Pomimo, że ja nie mam skóry bardzo suchej a mam skórę mieszaną. 
Postanowiłam, że ten olejek przetestuję na sobie. 
Wydaje mi się, że olejek będzie uniwersalny do każdego rodzaju skóry.

U mnie sprawdził się idealnie w sezonie letnim jak i tym zimowym. 
Jednak w zimie skóra wymaga od nas szczególnej pielęgnacji i uważam, że dla mojej skóry ten olejek to strzał w sedno.

Produkt jest bardzo przyjemny, ma śliczny zapach i przyjemną konsystencję.
Dodatkowo skład jest na bazie naturalnych olejków. 
Olejek jest lejący się i do tego bardzo tłusty ale wchłania się w skórę bardzo szybko.

Po stosowaniu tego olejku zauważyłam bardzo pozytywne efekty a mianowicie skóra jest bardzo dobrze nawilżona, zmiękczona, przyjemna w dotyku taka delikatna. 

Pomimo tego, że olejek ten jest bardzo treściwy to nie zapycha porów i nie po jego stosowaniu nie pojawiły się na mojej buzi przyjaciele..

Produktu jest wydajny, ale to też zależy od tego jak często go stosujemy.
Ja na swoją twarz nakładam go 3 razy w tygodniu a mam go już ponad 2 miesiące  i zapewne starczy na jeszcze dłużej bo zostało mi aż pół opakowania przy codziennym używaniu wydaje mi się, że może starczyć na 2-3 miesiące chociaż to i tak dobrze. 
A uwierzcie mi nie żałuję go sobie widząc jakie efekty są po nim. 
Fajniej by było gdyby gramatura tego produktu była większa.

Dodatkowo produkt ma długą datę ważności. Czyli możemy się nim cieszyć przez długi okres czasu.

PLUSY
♥ Opakowanie - Małe poręczne można wszędzie zabrać + dodatkowo pompka
♥ Działanie - ładne nawilżenie a skóra jest bardzo przyjemna w dotyku
♥ Cena - całkiem okej jak za tak dobry produkt.
♥ Uniwersalny - Nie tylko dla cery bardzo suchej.
♥ Zapach i konsystencja 
♥ Skład 
♥ NIE ZAPYCHA!
♥ Wydajność 
♥ Dostępność

MINUSY

♥ Gramatura może być większa 
♥ Pompka podczas wyciągania produktu strasznie się brudzi.
♥ Nie posiada zatyczki. Co prawda można go zablokować by przez przypadek nic nie wylać ale jednak czasami możemy o tym zapominać i zrobić małe kuku.

Pamiętajcie oczywiście, że każda skóra jest inna i inaczej reaguje na produkty.
To, że u mnie ten produkt sprawdził się idealnie nie oznacza, że u Was też się tak sprawdzi.


Uważam, że produkt jest warty przetestowania. 
I zachęcam Was do zakupienia tego olejku. 
Jeżeli już go macie to chętnie przeczytam Wasze opinie ponieważ jestem ciekawa jak u Was to cudeńko się sprawdziło i czy również jesteście nim tak zachwycone jak ja. 





6 komentarzy:

  1. Ja mam cerę tłustą, więc myśle, że to raczej nie dla mnie :) Choć Twój opis brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować może u Ciebie też się sprawdzi.

      Usuń