☆ ✬ Paletkowo - ENCHANTED FOREST ✬ ☆


W dniu dzisiejszym zapraszam Was na kolejny post z serii Paletkowo. 
Pod lupę postanowiłam wziąć moją nową zdobycz.
Paletkę firmy Sleek ENCHANTED FOREST.

Jeżeli jesteście ciekawe jakie jest moje odczucie 
to zachęcam do uzbrojenia się w ciepłą herbatkę i zapraszam do przeczytania.




Niedawno zrobiłam dość duże zamówienie w MintiShop.pl
W moim zamówieniu znalazła się własnie ta paletka..
Od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. 
Dlaczego? Tego dowiecie się w tym poście.



Paletka Enchanted Forest jest kolejną z piękniejszych paletek. 
Chociaż w sumie wszystkie paletki sleeka są piękne. 

OPAKOWANIE

Opakowanie jest jak zawsze klasyczne czarne eleganckie.
Opakowanie jest matowe i dość mocno się brudzi. 
A na opakowaniu znajdziemy lśniący napis Sleek MakeUP.
W paletce znajdziemy pacynkę oraz lusterko.
Dodatkowo znajdziemy folię zabezpieczającą  z nazwami kolorków.




SWATCHE

Kolorki w tej paletce są po prostu piękne. 
Bardzo mi się spodobała ta paletka od razu po jej zobaczeniu
Wiedziałam, że muszę ją mieć i musi ona się znaleźć wśród swej rodziny.

Po 2 nie wiem dlaczego ale nazwy kojarzą mi się z bajkami. 
Albo przynajmniej mają jakieś takie dwuznaczne znaczenie. 


Swatche tych kolorków zobaczycie niżej. 
Mam nadzieję, że paletka też wam się tak bardzo spodoba jak mi.



♥ GLAS SLIPPER
♥ BEATRICE
♥ PERLA
♥ FAIRY GOODMOTHER
♥ GRAND DUKE
♥ DRIZELLA


♥ PUMPKIN
♥ PRINCE CHARMING
♥ HAPPILY EVER AFTER
♥ ANASTASIA
♥ DAPHNE
♥ LADY TREMAINE


MOJA OPINIA

Ja jestem wielką fanką sleeka. 
I cieszę się, że ta paletka znalazła się w mojej dość dużej kolekcji. 

Kolory w tej paletce są piękne i nadają sie na każdą okazję. 

Paletka posiada 12 cieni w pięknych odważnych odcieniach. 
Idealnie będzie się nadawała do makijażu dziennego do makijażu wieczorowego.
Cienie idealnie do siebie pasują. 
Są piękne...

W paletce brakuje mi jedynie matowego brązu w odcieniu chłodnej czekolady. 
Nie wiem dlaczego ale uważam, że taki cień byłby dopełnieniem tej palety 
I nabrałaby ona innego znaczenia i charakteru. 

Paletka jest po prostu boska. 
I kusi samym wyglądem

A wam jak podoba się ta paletka? 
Macie ją a może planujecie zakupić? 
Ta recenzja przekonała was do zakupu tego cudeńka?

Zachęcam was do komentowania

Pozdrawiam 

8 komentarzy: