Makijaż dzienno-wieczorowy w zieleniach

Zapraszam Was dzisiaj na propozycję makijażu
 dzienno-wieczorowego w odcieniach zieleni.
Jeżeli makijaż wam się podoba to zostawcie komentarz. 
I zachęcam do grupy moich czytelników. 




Dzisiejszy makijaż to makijaż w kolorach zieleni. 
Za oknem mamy śnieg więc jednak zieleń to takie przywołanie wiosny. 
Więc taki oto makijaż postanowiłam dla was zrobić 
Może będzie on dla was jakąś inspiracją. 

Nadal kombinuję z ustawieniami aparatu i szukam dobrego programu do robienia zdjęć makijaży. 
Więc z góry was przepraszam za zdjęcia ale do czasu gdy nie znajdę dobrych ustawień to niestety zdjęcia będą kiepskie prześwietlone itd itd.... 
Ale metodą prób i błędów będę się uczyła dalszej pracy na niej. 

KOSMETYKI

♥ Garden of Eden
♥Ultra Matts v2 
♥ Tusz Rimmel scandaleyes retro  glam 
♥ Pigment my secret  star dust 1





8 komentarzy:

  1. kurczę, u mnie bardziej wygląda na niebieski niż na zielony :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory i przejścia pomiędzy nimi.
    A czym oświetlasz "się" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła lampka z białym światłem.
      No i lampa błyskowa.
      Ale myślę nad zakupieniem lampy ring.
      Oczywiście ustawienia aparatu też robią swoje.

      Usuń
    2. A próbowałaś bez lampy błyskowej? :)

      Usuń
    3. Próbowałam ale wychodzą znowu za ciemne.

      Usuń
  3. Jak ja bym chciała potrafić malować się cieniami...
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troche ćwiczeń i uda się pięknie wymalować

    OdpowiedzUsuń