❀ Moje zamówienie z Kosmetykomania.pl ❀


Zapraszam Was dzisiaj na post z moimi zakupami ze sklepu kosmetykomania.pl
Jeżeli jesteście ciekawe co zakupiłam i jakie są moje odczucia
to zachęcam do przeczytania.



Na początku może powiem, że dość obawiałam się tego zamówienia. 
Bo jest to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu, ale jestem bardzo bardzo zadowolona.

Po otworzeniu paczki ukazały się pięknie zapakowane rzeczy.
Szczerze? aż szkoda było mi je rozpakowywać bo wyglądały ślicznie. 

Zacznę może od pierwszych rzeczy na które najbardziej czekałam 
Są to woski zamówiłam dość dużo wosków ale je zobaczycie w osobnej serii na moim blogu.

Wszystko przyszło pięknie zapakowane.




Zamówiłam również dość ciekawy gadżet o którym też przeczytacie niedługo.


I zamówiłam kosmetyki oraz sztuczne rzęsy czyli coś co tygryski lubią najbardziej. 



Na temat tych produktów i rzęs przeczytacie też już niedługo. 
Mam w planach zrobić dla was dość sporo recenzji. 
Mam dość dużo nowości i chce się z Wami nimi podzielić.

Jeżeli jesteście ciekawe z bliska zobaczyć co zamówiłam i co sądzę o tych kosmetykach to zachęcam gorąco do dołączenia do moich czytelników do odwiedzenia mojego fb oraz instagrama. 



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety najchętniej położyłabym je gdzies jako ozdobę ale zawartość kusiła bardziej 😂

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kosmetykomania zawsze dba o takie szczegóły. Mala rzecz a cieszy 😂

      Usuń