★ Bahama Mama - Czy warta jest swojej ceny? ★



Zapraszam Was na recenzję jednego z kultowych bronzerów thebalm.
Bahama Mama podbiła serca większości makijazowych maniaczek. 
Ale czy podbiła moje? 
O tym dowiecie się w tej recenzji.
Zapraszam.

Bronzer thebalm należy do tych produktów bardziej znanych. 
W dzisiejszej recenzji dowiecie się co ja o nim myślę. 

Cena jaką płacimy za ten produkt to około 60zł za 7g
Oczywiście ceny się bardzo różnią co drogeria to inna cena.

Ale czy płacimy za produkt czy za opakowanie? 
I czy na pewno ten produkt warto zakupić? 



OPAKOWANIE

Od razu powiem, że w tym produkcie najbardziej urzekło mnie opakowanie. 
Jest piękne, jak w sumie w większości produktów thebalm.
Oni zawsze mają piękną szatę graficzną swoich kosmetyków. 

Piękna Pani na opakowaniu aż prosi się o kupienie. 

Samo opakowanie posiada lusterko i zamyka się na magnez.
Jest małe poręczne lekkie i mało zajmuje miejsca. 



KOLOR  I APLIKACJA

Bronzer jest matowy co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym.
Produkt nie posiada drobinek jest w chłodnym odcieniu.
Ma idealną pigmentację.
Pięknie się rozprowadza na skórze każdym pędzlem.
Nie tworzy plam ani smug co jest wielkim plusem.
Możemy nim wykonturować buzię lub po prostu ją ocieplić. 




MOJA OPINIA

W produkcie się zakochałam od pierwszego wejrzenia. 
Uwielbiam bronzery i uwielbiam konturować moją buzię. 
Mam dość sporo bronzerów i kolejny dołączył do mojej kolekcji.
Praca z tym bronzerem jest po prostu przyjemnością. 
Rozprowadza się idealnie na buzi współpracuje dobrze z każdym pędzlem i produktem. 

Jednak ciągle pozostaje pytanie czy jest on warty swojej ceny.

Rzeczą najważniejszą jest to, że w tym momencie na polskim rynku makijażowym znajdziemy 
wiele ciekawych produktów, nawet jeszcze lepszych od tego i za mniejszą cenę. 
Odpowiadając sobie na pytanie czy płacimy za opakowanie czy za produkt mogłabym powiedzieć, że za opakowanie które jest piękne a to, że produkt jest jeszcze lepszy tworzy go tym idealnym
Ja w tym produkcie jestem zakochana. 
Bardzo podoba mi się jego wygląd wykończenie i kolor.

A wy miałyście ten produkt lub zamierzacie go kupić? 
Napiszcie mi w komentarzu co o nim myślicie. 
Jestem ciekawa waszego zdania. 

1 komentarz:

  1. Mam go i bardzo lubię, chociaż brązerów rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń