ღ Brushegg - Jajeczko do mycia pędzli ღ



W dniu dzisiejszym zapraszam Was na recenzję gadżetu, który wydał mi się dość ciekawy  i byłam bardzo ciekawa tego jak on na prawdę działa. Jeżeli chcecie przeczytać co ja myślę na temat tego maleństwa to zapraszam Was na recenzję. 


Jajeczko do mycia pędzli zakupiłam w sklepie internetowym. 
Na początku dość mocno wahałam się nad wrzuceniem go do koszyka. 
Rzecz tak w sumie wydawała mi się być zbędna.
Ale jednak zmiękłam bo bardzo chciałam go mieć.
A raczej chęć przetestowania go była silniejsza.

Jajeczko Brushegg zostało stworzone dla kobiet by uprzyjemnić nam czyszczenie naszych pędzli i przedłużyć ich żywotność jego główną zaletą jest to, że jest malutkie przez co możemy go zabrać wszędzie i korzystać z niego w każdych warunkach. Został stworzony z wysokiej jakości silikonu i dopracowany w każdym szczególe a wszystkie wypustki zostały przemyślane by odpowiednio dbały o nasze pędzle.


Jajeczko dostępne jest w dwóch wariantach kolorystycznych różowym i miętowym.
Widziałam też, że jest jeszcze kolor fioletowy  ale niestety nie jest on dostępny u nas.

Ja akurat wybrałam różową wersję bo niestety miętowej nie było. aaa szkoda bo chętnie zaadoptowałabym to miętowe różowy to chyba nie mój kolor.
Ale i tak cudownie wygląda. 


HIT CZY KIT

Oto jest pytanie. 
Czy warto zakupić takie jajeczko do mycia pędzli?
Do tej pory moje pędzle myłam ręką i szarym mydłem. 
Ten sposób sprawdza się u mnie najlepiej. 

Jajeczko w sumie kupiłam z czystej ciekawości
I to co mogę o nim powiedzieć to, że jest małe poręczne
I jest fajnym gadżetem.

Szczerze wam powiem, że samo jajeczko nie jest nam potrzebne.
Nie uważam, że przy myciu pędzli jest niezastąpione. 
Fajnie sie nim myje pędzelki. 
Mycie może jednak jest szybsze.
Ale mam wrażenie, że myjąc ręcznie robię to dokładniej. 

Czy jest ono warte zakupu?
Jeżeli lubicie gadżety to zapewne to maleństwo sprawi wam dużo radości.
I będziecie z niego korzystać.
Ale nie uważam, że przy myciu pędzli jest jakieś niezastąpione. 
Fajnie jest mieć takie coś jeżeli mamy kilka pędzli.

4 komentarze:

  1. Ja też myję ręcznie i chyba ten sposób najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mycie ręczne chyba jest najlepszym rozwiązaniem :)

      Usuń
  2. ostatnio gdzieś wpadłam na temat tego jajeczka ale też jakoś nie zrobiło na mnie piorunującego wrażenia ;) >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń