✭ MAKEUP REVOLUTION - One Foundation ✭


Zapraszam Was dzisiaj na post. 
Recenzję podkładu, który każda z nas powinna posiadać w swojej kosmetyczce. 
Podkład który dla mnie stał się numerem jeden. 
I może nawet dla Was nim się stanie. 

Jeżeli jesteście ciekawe, to zachęcam do przeczytania dalszego postu. 

Podkładów takich jak ten na naszym rynku znajduje się pewnie dość sporo.
Ja jednak swoją uwagę poświęciłam temu maleństwu.
Podkład o którym dzisiaj wam napiszę jest świetny i dodatkowo atrakcyjny cenowo. 

Dlaczego stał się dla mnie numerem jeden? 
Tego dowiecie się w dalszej recenzji.

Podkład ten dostępny jest w sklepie internetowym Kosmetykomania.pl

OPIS

Podkład The One Foundation dostępny jest aż w 16 wersjach kolorystycznych. Dopasowuje się do odcienia oraz tekstury skóry. Zapewnia dobre krycie i matowe wykończenie. Łatwość aplikacji pozwala na budowanie pożądanego krycia. 

SKŁAD 

Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isododecane, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Isododecane (and) Acrylates/Polytrimethylsiloxymethacrylate Copolymer, PEG-10 Dimethicone, Cyclopentasiloxane (and) Ethylhexyl Palmitate (and) Quaternium-90 Bentonite (and) Propylene Carbonate, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, BHA. May Contain: Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491), Iron Oxides(CI 77492), Iron Oxides(CI 77499). 

MOJA OPINIA



Dlaczego wybrałam akurat ten odcień?
Ponieważ szukałam podkładu do rozjaśniania ciemniejszych podkładów. 
Mam w swojej kolekcji produkty które na mojej buzi wyglądają ciemno. 
Dzięki temu maleństwu ten problem już dla mnie nie istnieje. 
I każdy podkład mogę używać i starać się je wykończyć.

Oczywiście warto wspomnieć, że podkład ma dobrą pigmentację i kilka kropel rozjaśnia nawet bardzo ciemne podkłady.

Podkład MUR nie wpływa na jakość innych podkładów.

Konsystencja - lejąca, nawet bardzo lejąca chociaż może to i nawet dobrze ponieważ lepiej się on miesza i innymi podkładami. Pamiętajcie by przed użyciem tego maluszka dobrze go wstrząsnąć by podkład był jednolity, jeżeli tego nie zrobimy podkład będzie rozwarstwiony.

Krycie - od białego podkładu nie będę wymagała krycia w każdym razie nie wpływa on na krycie innych podkładów, chociaż jeżeli dodamy sobie go za dużo to krycie może się zmniejszyć. 

Matowe wykończenie również nie robi tutaj wielkiego show. 
Może dlatego, że podkład ten również nie ingeruje w wykończenie innych podkładów z którymi współpracuje, podkłady rozświetlające  nadal maja rozświetlające wykończenie.

Podkład lubi się z każdym innym produktem. 
Testowałam go z kilkoma podkładami. 
I jestem zachwycona.

Cena  jest bardzo atrakcyjna, a raczej jak za produkt dobrej jakości jest niska
tutaj akurat mogę powiedzieć za płacimy za produkt a nie za opakowanie.
20zł/ 29ml

Opakowanie jest małe, poręczne, lekkie i ma praktyczny aplikator którym odmierzamy sobie ilość kropelek które dodajemy do innych podkładów.

Gramatura tutaj jest dość śmieszna ponieważ podkład ten nie jest standardowej gramatury.
Brakuje mu aż 1 ml, no ale cóż. 

Uważam jednak, że podkład jest cudowny i jedyny w swoim rodzaju.
Nie zamieniłabym go w tym momencie na żaden inny. 
a dodatkowo skuszę się na jeszcze kilka opakowań tego maleństwa.

A wy miałyście ten podkład? 
Co o nim sądzicie? 














10 komentarzy:

  1. ja jszcze nie mam, ale zmieniam ten, który mam obecnie i może się na ten skusze;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale chyba muszę go przewidzieć w swoich następnych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To jest taki mały kobiecy must have.

      Usuń
  3. Jakiś czas temu planowałam zakup białego podkładu, ale w końcu zdecydowałam się zrezygnować ze stosowania tego typu kosmetyków, więc i biały podkład przestał się niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego wiesz czego szukać :)

      Usuń
  4. Nie miałam go jeszcze Ale kusisz mnie nim :)Jak ja dawno u Ciebie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca. Jest świetny. Musisz częściej zerkać :)

      Usuń
  5. Muszę się w niego zaopatrzyć bo potem po wakacjach kupuję nowe fluidy a w styczniu wszystko za ciemne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam chociaż wypróbować. 20 zl to nie jest jakaś duża cena.

      Usuń