☆ ✬ Paletkowo - NAUTICAL COLLECTION CALM BEFORE THE STORM ✬ ☆



Zapraszam Was dzisiaj na post, w którym pokażę jedną z moich ostatnich zdobyczy.
Jeżeli jesteście ciekawe mojej opinii oraz chcecie zerknąć na swatche tych cieni.
To zapraszam do przeczytania i zerknięcia.



Ogólnie może od razu przejdę do krótkiej informacji. 
Kolejny raz trochę zaniedbałam bloga. 
Ale niestety życie prywatne również posiadam.
Ponieważ potrzebowało ono trochę porządków wiosennych. 
zaniedbałam bloga. 
Ale wracam powolutku będę tworzyła dla was nowe posty. 
Mam kilka pomysłów, które chcę zrealizować na moim blogu.



Dzisiaj recenzja i pokaz jednej z paletek sleeka. 
Jak wiecie do tej firmy mam wielki sentyment.
I może to właśnie temu mam większość ich cieni. 
Moja kolekcja cieni sleeka się powiększa.
    Chociaż brakuje w niej kilku egzemplarzy.

Ostatnio robiąc zakupy postanowiłam, że przyda mi się kolejne cudeńko w mojej kolekcji. 
I zakupiłam paletkę NAUTICAL COLLECTION.

Paletkę można zakupić o tutaj : KLIK

OPAKOWANIE I CENA

Standard sleeka. 
Opakowanie eleganckie i czarne.
Z dużym logiem firmy Sleek.
Na opakowaniu również jest nazwa samej paletki.
Waga: 12 x 1.1g
W paletce znajduje się duże lusterko oraz aplikator.

Dodatkowo dodam, że jest to edycja limitowana.
Ale jakoś się nie sprzedała więc jest dość łatwo dostępna. 

Cena tej paletki to 39.90



KOLORY I SWATCHE

W tej paletce znajdują się cienie, z których możemy wykonać każdy makijaż. 
Dzienny wieczorowy oraz letni. .
W tej akurat paletce znajdziemy delikatne kolorki oraz
odcienie takie jak tropikalny błękit, ultramarynę czy turkus.  
Odcienie są piękne i Zapewne z ich pomocą wyczaruję jakiś letni makijaż na bloga.



Całkowite zestawienie kolorystyczne tych cieni prezentuje się tak jak widzicie wyżej. 
Teraz zobaczycie kolory osobno. 


STARBOARD - PERŁOWY 
VOYAGE - matowy z drobinkami.
PACYFIC - Matowy
CAESIUM - Matowy z drobinkami 
AMPHITRITE - Perłowy 
SOVEGEIGN - Perłowy 

CO LUDEK TO OPINIA.
Jeżeli chodzi o te matowe z drobinkami to pewnie kilka osób nazwie je perłowym Cieniem.


AHOY! - Perłowy
BARQUE - Matowy
ADRIFT - Matowy
SEAWEED - Perłowy 
NAVY SHOWER - Matowy z drobinkami
LAGOON - Matowy


A Wam jak się podoba ta paletka? 
Miałyście a może chcecie ja mieć?
Piszcie w komentarzach co sądzicie na jej temat. 

Zachęcam również do obserwowania bloga.
Do zerknięcia na mojego facebooka oraz Instagrama. 

14 komentarzy:

  1. Kolorki ma całkiem fajne :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory, chociaż nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście w takich niebieskościach nie czuję się najlepiej, ale uważam, że na innych wyglądają pięknie :) Fajna, wiosenna kolekcja.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jako delikatny akcent kolorystyczny w makijażu? ;3

      Również obserwuję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Paletka nie dla mnie, za dużo niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolorki, ale trzeba przyznać że śliczne. Bardzo lubię cienie ze Sleeka :)

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przyjemne w uzywaniu.

      Usuń
  6. Kocham ich palety, mam sporą kolekcję ale przestałam je kupować ze względu na sporą dozę powtarzalności odcieni. Niemniej jednak uważam, że warto w nie inwestować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz nawet nie patrzę na podobne odcienie :D ale moja spora kolekcja sie powiększa i powiększa. :D

      Usuń