Freedom Makeup Pro Cream Strobe Palette



Hejka
Witam Was w kolejnym poście na moim blogu. 
Dzisiaj recenzja paletki do konturowania. 
Ale nie byle jakiego a konturowania na mokro. 
Jeżeli jesteście ciekawe. 
To zachęcam do przeczytania posta.


Okej. 
Dzisiaj mam dla Was recenzję 
małej nowości u mnie.
Ale z tego co mi się przypomina to maxineczka robiła ostatnio porównanie
 2 palet do konturowania Lorac pro oraz freedom.
Lecz niestety było to porównanie palet pudrowych.
Z racji tego, że firma freedom jest bardziej dla mnie dostępna. 
Postanowiłam, że przetestuję właśnie tą paletę. 

Wspomnę dodatkowo o tym, że firma freedom wypuściła taką paletkę w formie kremowej oraz pudrowej. Więc oczekujcie również, że recenzja tej pudrowej paletki pojawi się w najbliższym czasie na moim blogu i zobaczycie też to cudeńko. 

My dzisiaj zajmiemy się testowaniem paletki kremowej. 

Paletka dostępna jest na 

http://kosmetykomania.pl/?affiliate=kasiunia1
Kosmetykomania.pl
Link do sklepu Kosmetykomania.pl
Link do produktu  FREEDOM MAKEUP Pro Cream Strobe PALETA DO KONTUROWANIA

OPIS

Cena tej paletki to 48,90

Freedom Makeup Pro Cream Strobe Palette
Profesjonalna paleta kremowych rozświetlaczy oraz bronzerów, za pomocą której doskonale wymodelujesz twarz metodą na mokro.

     Paleta zawiera
♥   3 rozświetlacze
                      ♥   3 matowe pudry konturujące
              ♥   Pędzel do konturowania


Opakowanie paletki jest tak wielkie, że zastanawiałam się czy sam produkt będzie też tak wielki 
Ale okazało się, że pędzel zajmował więcej miejsca niż sama paletka. 


Jeżeli chodzi o samą paletkę. 
Jest bardzo ładna czarna elegancka. 
Posiada duże lusterko. 
I 6 kremowych produktów. 

Kolory


Jak widać na załączonym obrazku. 
mamy 3 kolory jasne i 3 ciemne. 

Jeżeli chodzi o samą paletkę. 
To jest ona świetna ale raczej nie do konturowania 
a do podkreślania kości policzkowych. 
lub do opalania. 
Kolory bronzerów są na tyle ciepłe (przynajmniej dla mnie), że jak najbardziej sprawdzą się one do opalania naszej skóry. 
A kolory jasne do jej rozświetlania. 

Ja dopiero uczę sie pracy na takich produktach kremowych do konturowania. 
chociaż dla mnie brakuje tutaj chłodnego odcienia brązu mlecznej czekolady. 
Ten chłodny odcień byłby dopełnieniem tego wszystkiego. 
I paleta byłaby jeszcze bardziej lepsza. 
Ale ogólnie stwierdzam, że zakup ten był jak najbardziej fajny. 
Dzięki temu produktowi mogę uczyć się konturowania na mokro. 
A dodatkowo, jest on świetny. 
Konturowanie wygląda ślicznie 
a twarz nie jest pokryta dużą ilością pudrowych produktów. 
A wydaje się być taka "lekka".

Jeżeli już mówimy o paletce to, może warto też wspomnieć, że w zestawie razem z nią otrzymamy pędzel, którym bardzo przyjemnie się pracuje na twarzy. 
Jest miękki zbity i przyjemny w używaniu. 

Wybaczcie, że na zdjęciach pędzel jest wybrudzony. 
Ale nie pomyślałam wcześniej. 




Czy paletka jest warta swojej ceny? 

Jeżeli lubimy konturowanie na mokro.
Lub po prostu chcemy się go nauczyć 
To jak najbardziej jestem na tak. 
Cena około 50zł to nie jest dużo jak za 6 produktów kremowych, którymi nauczymy
się pracować i ładnie wykonturujemy swoją buzię. 
Szczególnie, że dodatkowo w zestawie z paletką otrzymujemy pędzel, który przyda nam się 
do dalszej nauki konturowania nie tylko produktami kremowymi ale również pudrowymi.


Czy wy posiadacie tą paletkę? 
Bądź jesteście chętne by ją zakupić? 
ja ze swojej strony osobiście polecam i zachęcam do jej zakupienia 
A raczej zwykłego przetestowania.
Bo może i u Was sprawdzi się ona świetnie. 

Ja Was zachęcam do komentowania. 
I wyrażania swojej opinii. 
A tymczasem się z Wami żegnam. 
I zapraszam do kolejnych postów.

13 komentarzy:

  1. Paleta wygląda super! Mnie kusi bardziej ta pudrowa i myślę, że kiedyś się na nią skuszę.
    Tak btw bardzo fajny blog, zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Ja pudrową również posiadam i testuję. Wydaje mi się, że na dniach pojawi się również i jej recenzja. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie mam tej paletki, ale za taką cenę wydaje się warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Moim zdaniem warto kupić dla samego spróbowania. bo może przypaść do gustu. :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Sama bym ją chętnie wypróbowała. To byłaby dla mnie fajna nowinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tą paletkę, ale wydaje się być ciekawa ;) może jak będę robić jakieś zamowienie to sie zdecyduje na nia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. również obserwuję i Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Mam tylko jeden cień tej firmy, ale widzę, że fajna ta paletka. Podobno też ich pomady do brwi są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomady są genialne.
      Również pojawi się recenzja na blogu więc zachęcam do zerknięcia.
      CO do samej paletki jest warta zakupu

      Usuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, ale ta paleta bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń