Freedom PRO BROW POMMADE Pomada do brwi



Dzisiaj zapraszam na recenzję. 
Ostatnio zakupiłam sobie 2 produkty do brwi 
Tej samej firmy w dwóch innych lecz jednak podobnych odcieniach. 

Jeżeli jesteście ciekawe co mam do napisania na ich temat. 
To gorąco zapraszam Was na tą recenzję. 


W końcu przyszedł czas na kolejną recenzję.
Przygotowałam dla Was post o moim nowym nabytku
o 2 nowych cudeńkach.

Ostatnio zrobiłam zamówienie na Kosmetykomania.pl
Zamówiłam akurat tylko 2 produkty kosmetyczne.
I były to własnie pomady do brwi.




OPIS

Freedom PRO BROW POMMADE

Pomada do brwi to dwa w jednym.
Cień do brwi z woskiem
Nada brwiom delikatny kolor i utrwali je na długi czas.

  1. Pomada oswoi niesforne brwi, które będą ułożone ale nie sztywne, jak po użyciu zwykłego żelu do brwi. 
  2. Pomada jest bardzo mocno napigmentowana
  3. Gładko sunie po brwiach zapewniając ich naturalny wygląd
  4. Brwi ułożone są przez cały dzień. 
Waga: 2,5 g
Termin przydatności: 12 m-cy od otwarcia.
(zródło: kosmetykomania.pl)




MOJA OPINIA

Czas chyba przyszedł na moje zdanie. 
Do tej pory moim głównym produktem do brwi. 
Był cień w kremie z maybelline. 
Produkt freedom makeup kosztuje około 25 zł
Dostępna jest w drogeriach internetowych. 

Cała gama kolorystyczna tych pomad jest tak duża, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. 

Jeżeli chodzi o samą aplikację produktu to jest ona bardzo łatwa. 
Wystarczy, że posiadamy pędzelek.
Najlepiej skośnie ścięty nadający się do brwi. 
I wszystko będzie idealnie. 
Fajne w tym produkcie jest też to, że nie zrobimy sobie nim krzywdy.
Sam produkt możemy bardzo łatwo dozować i używać tyle produktu by osiągnąć efekt taki jaki chcemy. Możemy osiągnąć efekt bardzo delikatny a nawet bardzo mocnych wyrysowanych brwi.
Sam produkt zamknięty jest w małym szklanym opakowaniu z nakrętką, które jest bardzo eleganckie 
i może stanowić ozdobę naszej toaletki. 

Konsystencja jest na tyle przyjemna, że po skórze ten produkt sunie jak masełko. 
Dodatkowo produkt jest idealnie napigmentowany.. 

Wspomnę również o jego wydajności. 
bo wystarczy odrobina tego produktu a brwi uda nam się pięknie podkreślić. 
Produkt jest bardzo trwały, u mnie trzyma się idealnie przez cały dzień. 
Nie traci koloru ciągle jest pięknie napigmentowany. 
Nic się nie rozmazuje, nie odbija, nie ściera.
Jeżeli chodzi o te pomady to nie znalazłam w nich żadnego minusu. 
Prawda jest taka, że jeżeli wybierzemy idealny odcień dla nas 
produkt ten będzie nam służył bardzo dobrze. 
Z tą pomadą możemy stworzyć bardzo naturalny niewidoczny ale podkreślający makijaż brwi. 

Ja akurat posiadam dwa odcienie.

Blonde - ciepły odcień
Taupe - chłodny odcień. 

Aktualnie te oba odcienie sprawdzają mi się fenomenalnie. 



A Wy miałyście te pomady? 
Może posiadałyście jakiś inny kolor
Ja osobiście skusiłabym się na jeszcze jeden ale ciemniejszy kolor. 

Piszcie co sądzicie i czy posiadacie. 
A ja zapraszam was do obserwacji mojego bloga. 


Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Mam i kocham, nie wyobrażam sobie życia bez tej pomady! Mam idealnie dobrany do mnie odcień Medium brown <3 Polecam każdemu to małe cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę zakupić jakiś ciemniejszy jeszcze. I będę spelniona 😂

      Usuń
  2. ja się musze skusisć na takie pomady bo ciągle kupuję benefita do brwi i się już uzależniłem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Do kufra są jak znalazł a dodatkowo ta jakość i cena ❤❤

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze tej pomady, ale mam pomadę z Inglota i jestem nią zachwycona ;) widzę że ta pomada jest ciut tańsza więc może ja sobie przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń