KAVAI - Recenzja Pędzli

Witajcie. 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzje 
A raczej kilka słów o. 
Dzisiejszym tematem będą pędzle. 
Jeżeli jesteście ciekawe kilku fajnych lub i nie fajnych pędzli.
To zapraszam Was do przeczytania dalej.



Ostatnio w moje ręce wpadło kilka pędzli KAVAI
Firma dla mnie dotychczas kojarzona lecz nigdy nie miałam nic z tej firmy 
Postanowiłam, że coś sobie zamówię 
i chętnie przetestuję. 

Pierwszym plusem dla mnie okazuję się ich cena. 
Są bardzo tanie. 
Jednak czy cena idzie w parze z jakością? 
Tego się przekonacie w dzisiejszym poście.

Pędzli KAVAI zamówiłam kilka. 
Dostępne są one tutaj:

Zamówiłam 6 pędzli. 
podstawowych tak w sumie 
3 do twarzy 
3 do oczu.

Zacznę może od tego.
Ze wszystkie pędzle są bardzo fajne. 
Nie oczekuję od nich super miękkości. 
Bo cena jest zbyt niska by od nich tego oczekiwać. 
Ale jeżeli chodzi o miękkość to kilka pędzelków spełniło moje oczekiwanie. 
I trafiło do grona moich ulubionych.

Zapraszam do zdjęć i krótkich opisów. 
Z których dowiecie się co nieco na ich temat i troszkę mojej opini.
Oraz dostaniecie linki do poszczególnych pędzli.

KAVAI 42

OPIS

Pędzel jest przeznaczony do rozprowadzania podkładów, róży i korektorów o konsystencji płynnej lub kremowej. Specjalne i odpowiednie ułożenie delikatnego włosia zapobiega powstawaniu smug, plam i pozwala na aplikacje w trudno dostępnych miejscach. Pędzel został wykonany z  połączenia wysokiej jakości włosia naturalnego Kozy i taklonu. 
Główkę z miękkiego puszystego i delikatnego włosia umieszczono w metalowej skuwce na drewnianej czarnej rączce.
Dbałość o detale i solidne wykonanie sprawia, że pędzel nie gubi włosia, jest elegancki i łatwy w utrzymaniu czystości. Zaletą syntetycznej włókniny jest brak chłonności kosmetyków płynnych. 
Odpowiednia miękkość i elastyczność sprawia, że nie podrażnia ono delikatnej skóry. 

MOJA OPINIA 

Pędzel rzekłabym idealny. 
Lecz brakuje mi w nim jednej rzeczy. Więcej włosia większego zbicia włosia sztucznego. 
Po przyjściu tego pędzla od razu zobaczyłam pędzel DUO. 
Czyli mieszankę włosia naturalnego z sztucznym. 
Z czego sztuczne przeważa. 
Wszystko w tym pędzlu jest okej. 
Jest miękki przyjemny. 
Ale całkowicie nie do tego do czego powinien być. 
Mianowicie podkład. 
Kompletnie moim zdaniem nie nadaje się on do nakładania podkładu 
Może do płynnego różu byłby okej. 
Ale nie do podkładu gdzie rozprowadzając podkład musimy się trochę namachać. 
W sumie do podkładu byłby ten pędzel idealny gdyby sztuczne włosie było bardziej zbite
I może gdyby powierzchnia całego pędzla była większa. 

Jeszcze większa śmieszniejsza rzecz jest taka. 
Ze na stronie pędzel wygląda IDEALNIE. 
Wymarzony pędzel do nakładania podkładu. 
A w rzeczywistości jest ciut kiepski.
Chyba, że to mi trafiła się jakaś wadliwa sztuka. 

Cena: 25,50 zł






KAVAI 22

OPIS

Pędzel przeznaczony do nakładania i mieszania podkładów. 
Doskonale sprawdzi się przy nakładaniu produktów płynnych i kremowych. 
Niezawodny również podczas aplikacji pudru i kosmetyków mineralnych. 
Subtelny kształt włosia idealnie przylega do twarzy, co umożliwia wykonanie profesjonalnego makijażu, bez efektu maski. 
Pędzel wykonany z wysokiej jakości dwukolorowego taklonu.

MOJA OPINIA

Pędzel również idealny 
Dla mnie na jak największy plus 
idealny do nakładania podkładu 
za duży do nakładania korektora. 
Ale kto jak lubi 
Pędzel pięknie wyprofilowany 
Dodatkowo o idealnym kształcie 
Jest mega miękki i dodatkowo bardzo mocno zbity. 
Pochłania podkład jak każdy pędzel. 
Ale praca z tym cudeńkiem to istna przyjemność. 

IDEAŁ! 

Cena : 28zł






KAVAI 47

OPIS

Pędzel przeznaczony do rozprowadzania pudrów brązujących, róży i rozświetlaczy. 
Idealnie sprawdza się również do nakładania produktów mineralnych. 
Niezastąpiony jest przy podkreślaniu kości policzkowych i modelowaniu twarzy. 
Pędzel wykonany z wysokiej jakości naturalnego włosia kozy.

MOJA OPINIA

Pędzel świetny. 
Idealnie wyprofilowany 
Idealny do nakładania różu i bronzera. 
Do rozświetlacza również się nada ale jak dla mnie jest za duży. 
Pędzelek jest mega miękki. 
Przyjemny i biały więc może być problem z jego czyszczeniem. 
Dla mnie ideał.

Cena 25,50zł

 Link   Kosmetykomania.pl





KAVAI 88

OPIS

Pędzel przeznaczony do wykonywania makijażu oka. 
Idealnie nadaje się do rozcierania, mieszania, łączenia ze sobą kolorów 
jak i aplikacji cieni w załamaniach.
Pędzel wykonany z wysokiej jakości naturalnego włosia kozy.

MOJA OPINIA

Zacznę może od tego, że pędzel również zalicza się do tych idealnych. 
Ale jednak moich oczekiwań to on nie spełnił. 
Brakuje mu do ideału jednej rzeczy. 
jak wiadomo pędzli do rozcierania nigdy dość. 
Ich możemy mieć w naszej kolekcji bardzo bardzo dużo. 
Pedzel jest idealnie ułożony ma fajny kształt 
Ale minusem tego pędzla jest to. 
Ze nie jest on miękki. 
Tzn może inaczej jest miękki ale na końcu na czubku pędzla 
Jest coś co jest dość twarde i sprawia.
że  używanie tego pędzla nie jest już taką przyjemnością. 
Jednak co do rozcierania cieni to sprawdza się świetnie. 

Cena 17zł





KAVAI 83

OPIS

Pędzel przeznaczony do rozcierania cieni w zagięciach powiek, w kącikach oka i zaznaczania krawędzi. Idealnie sprawdza się podczas nakładania płynnych lub kremowych kosmetyków na mniejsze niedoskonałości twarzy lub okolice oczu. Wspomaga również tworzenie makijażu SMOKY EYE. Miękkie i elastyczne włosie doskonale przylega do skóry co umożliwia wykonanie perfekcyjnego makijażu. Pędzel został wykonany z wysokiej jakości dwukolorowego taklonu.

MOJA OPINIA

Pedzel mały zbity. 
Idealny do zaznaczania zewnętrznego kącika oka. 
Do rozcierania małych okolic.
Idealny również do nakładania cienia na dolną powiekę. 
Miękki jest bardzo przyjemny 
włosie nie jest twarde a jest bardzo przyjemne. 
Przyjemnie się nim pracuje na powiece. 

Cena : 17 zł 




KAVAI 13

OPIS

Pędzel przeznaczony do wykonywania kresek na oku o różnym kształcie, grubości i długości
oraz do prezycyjnego zakreślania łuku brwiowego. 
Służy do aplikacji cieni, produktów kremowych i żelowych. 
Został wykonany z nylonu.
Włosie jest elastyczne, odpowiednio giętkie, ułożone po skosie. 
Skośnie wyprofilowane włosie ułatwia wykonanie precyzyjnej kreski

MOJA OPINIA

Kolejny pędzel który jest świetny 
ale do ideału brakuje mu małego punktu. 
Pędzel świetnie wyprofilowany 
Miękki. 
Ale minus jest jeden jest gruby. 
Powinien być cieniutki. 
By można nim było robic cieniutkie kreski i pięknie podkreślać brwi. 
Jeżeli chodzi o to precyzyjne wykonanie kreski. 
To tak trochę nie za bardzo chyba ze kreska byłaby gruba.
Chociaż jak ktoś się lubi bawić to nawet ten pędzel będzie dla niego idealny

Cena 15,50zł






OPINIA OGÓLNA

Jak widzicie. 
Pędzle bliskie ideału 
z małymi minusikami. 

Plusem tych pędzli jest ich cena. 
Każdy pędzel jest bardzo tani.
Co kusi nas do tego by je zakupić. 
I posiadać w swojej kolekcji. 
Ale czy cena idzie w parze z jakością? 
Moim zdaniem tak. 
Chociaż nie oczekujmy, że pędzel będzie cudowny za cenę do 25zł.

Każdy z tych pędzli mnie czymś zachwycił. 
Niektóre z tych pędzli będą miały inne zastosowanie. 

Jeżeli jesteś osobą początkującą. 
Chcesz stworzyć swoją mała kolekcję pędzli do codziennego makijażu 
w domowym zaciszu. 
To jak najbardziej pędzle KAVAI są warte zakupu. 
Są tanie i dodatkowo dobrej jakości. 
Przynajmniej te które testowałam. 
Ale nie powiem inne pędzle też mnie kuszą. 
Więc może kiedyś kiedyś zobaczycie recenzję jeszcze innych pędzli. 
Sprawdzą się one również w kufrze wizażysty.

Zauważyłam też jeden mały minus tych pędzli
a dokładnie 2 pędzli 88 oraz 42,
mianowicie podczas ich mycia.
Traciły one swój czarny kolor.

Patrząc głownie na to, że pędzel 88 miał być z włosia kozy raczej nie powinien tracić koloru.

A wy co sądzicie o tych pędzlach?
Byłybyście w stanie je używać albo kupić?
A może jesteście już ich posiadaczkami.

Zachęcam Was do komentowania
do obserwacji bloga.
I do czytania innych postów

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. generalnie KAVAI ma całkiem niezłe pędzle, ale ja chyba będę zawsze wierna moim cudnym Hakuro, które są niewiele droższe tak naprawdę, a na pewno lepsze. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych pędzli, ale ten roztapirzony bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam coś ostatnio o tych pędzlach. Wyglądają całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na yt jest dużo recenzji. Pozdrawiam i również obserwuję! :)

      Usuń
  4. Bardzo przydatny post :) Ja mam ledwo może 3 pędzle których używam :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń