PRO HD Brow Palette - Freedom


Witajcie. 
Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolejną kosmetyczną nowością. 
Zapraszam Was na recenzję jednego z ciekawszych produktów do brwi. 
Dlaczego ciekawszych? 
Tego dowiecie się w dalszej recenzji. 



Dzisiaj na tapetę rzuciłam produkt do brwi. 
Nie jeden nie dwa a aż całą paletkę! 

Postanowiłam, że zrobię również recenzję dla brwiomaniaczek. 
Do których chyba poniekąd delikatnie należę. 
Uwielbiam stylizację swoich brwi. 
Używam różnych produktów do tego. 

Produkt zakupiłam na Kosmetykomania.pl

Link do produktu  Kosmetykomania.pl



OPIS

Freedom Makeup Pro HD Brow Palette - Profesjonalny zestaw do stylizacji brwi, który umożliwi tobie uzyskanie efektu idealnych brwi o wymarzonym kształcie.
Wystarczy kilka sekund, aby stały się one wypielęgnowane i odpowiednio podkreślone. 
W ten sposób oczy są bardziej wyeksponowane, a twarz nabiera charakteru. 
Pro HD Brow Palette składa się z kosmetyków bardzo dobrej jakości, które nie rozcierają się ani nie osypują. To kompletny zestaw idealny do pielęgnacji twoich brwi.

ZESTAW ZAWIERA

6 podwójnych cieni do stylizacji 
Wosk do stylizacji brwi 
rozświetlacz 
Pędzelek do brwi
4 szablony

Zestaw znajduje się w czarnej kasetce z dużym lusterkiem.

CENA

Około 50 zł. 

GRAMATURA

Cienie 6 g
Wosk 2g
rozświetlacz 2 g

KOLORY




Od razu wybaczcie mi, że zdjęcia kolorków są dziwne. 
Ale niestety oświetlenie nie wybiera. 
Chociaż moim zdaniem i tak jest okej. 

MOJA OPINIA 

Czy ta paleta nie wygląda idealnie?
A te kolory nie są świetne?
rzekłabym czysty ideał, ale nie byłabym sobą gdybym się czegoś nie uczepiła. 

Jestem osobą która lubi by moje brwi wyglądały ładnie. 
Czasami rzadko się to zdarza ale pamiętajcie dążę do tego! xD

Paletka Pro HD wydała mi się być bardzo potrzebna dlatego właśnie trafiła do mnie. 

Jedyną głupotą w tej paletce jest dla mnie pędzelek który jest strasznie olbrzymi i te szablony, które nie posiadają żadnego fajnego kształtu, który pasowałby przynajmniej mi. 
Ale fajny jest zamysł, który kompletnie nie jest do wykorzystania. 

Kolorki są fajne. 
Niektóre są ciepłe ale i tak większość jest tych chłodnych.

Cienie - Świetne, delikatne, chłodne można dobrać ładny kolor do każdego typu brwi. 
Co do cieni nie mam kompletnie się do czego przyczepić. 
Są ładne i robią to co mają robić. 
Mają bardzo ładne chłodne odcienie. 
Ale również są tutaj odcienie ciepłe. 
Wiec uważam, że jeżeli chodzi o brwi to każda z nas znajdzie coś dla siebie. 

Paleta posiada 6 podwójnych cieni. 
Wiec game kolorystyczną w tej palecie jakąś mamy. 
I tak jak pisałam wyżej jesteśmy w stanie podkreślić bardzo ładnie brwi. 

Paleta ta stała się moim ulubieńcem. 
Pomimo kilku "bubli"
Jednak wymaga ona delikatnej poprawy. 

Wosk, który ma być woskiem i według mnie powinien być bardziej przeźroczysty 
jest w kolorze kremowym. Przez co serio pomyślałam, że jest to produkt do wyczyszczenia krawędzi i zaostrzenia naszych brwi. Same wiecie o co chodzi. 

Rozświetlacz bardzo ładny ale ten różowy ton. 
No kompletnie mi się nie podoba. 
Sam rozświetlacz pięknie rozświetla i spełnia swoje zadanie. 
No ale ten róż.

Co do samej palety i jej ogólnego wyglądu.
Paleta jest śliczna. 
Mniej więcej wzorowana na paletach cieni Zoeva. 
Opakowanie jest ładne czarne eleganckie z dużym białym napisem. 
 W środku znajduje się duże lusterko przy którym jesteśmy w stanie się pomalować. 

Podsumowując. 

Sama paleta jest świetna pomimo, że posiada kilka mankamentów które wypadałoby zniwelować. 
Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o tą paletkę jest ona idealna do podkreślania brwi. 
I świetnie sprawdzi się w naszym kufrze. 
Paletka, która posiada wszystko czego potrzebujemy zamknięta w jednej eleganckiej kasetce. 

Szczerze mówiąc paletka ta jest po prostu ideałem. 
Posiada kilka drobnych "błędów"
Ale cały czas dla mnie pozostaje tym brwiowym ideałem. 

Oczywiście zachęcam Was do zostawienia komentarza niżej. 
Piszcie czy może skusiłybyście się na taką paletkę. 
Czy według was warto kupować takie gotowe paletki czy lepiej komponować sobie takie produkty samemu. Jestem ciekawa waszego zdania. 

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę tę paletę, kolory jak dla mnie są trochę mało intensywne, ale może to właśnie wina oświetlenia, ogólnie to paleta prezentuje się bardzo ciekawie - daje dużą gamę możliwości, nawet mogę stwierdzić, że więcej niż większość produktów o podobnym przeznaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie widać ją w akcji na moich brwiach. Jezeli chodzi o intensywność, to niestety wina światła. Ogólnie paletka jest intensywna i ładnie napigmentowana.

      Usuń