☣ Naturally yours - Recenzja paletki ZOEVA ☣



Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją. 
Na dzisiejszą tapetę pójdzie paletka firmy ZOEVA. 
Internetowy Bestseller makijażowy. 
Paleta Idealna. 

Jeżeli jesteście ciekawe co ja sądzę na temat paletki ZOEVA - Naturally yours. 
To zachęcam Cię do przeczytania tej recenzji. 



Zapraszam Was dzisiaj na recenzję jednego z internetowych makijażowych bestsellerów. 
Paletka zrobiła wielki szał ciał w internetach. 
Postanowiłam, że ona musi być moja. 

Także kolejny produkt mogę wykreślić z mojej WISHLISTY. 



CENA 

Około 90 zł

GRAMATURA 

10g

KOLORY



PURE - MATOWY CIEŃ
SOFT & SEXY - MATOWY CIEŃ 
SMOOTH HARMONY - PERŁA
FOREVER YOURS - PERŁA 
SLOW DANCE - MATOWY CIEŃ



FIRST LOVE - MATOWY CIEŃ 
CASUAL ELEGANCE - PERŁA 
SWEET SOUND - PERŁA
LOVELY MONDAY - PERŁA 
TIMELESS CHIC - MATOWY CIEŃ 

MOJA OPINIA


A wiec zaczynamy. 

Zacznę może od ceny
Cena to jest totalna porażka jeżeli chodzi o paletki zoeva.
kiedyś ta cena była niższa. 
Kosztowały te paletki około 80 zł 
Teraz cena wynosi 90 zł. 
Troszkę wydaje mi się, że firma przesadziła z ceną. 
Oczywiście nie twierdzę, że paletka ta nie jest warta tej ceny. 
Bo oczywiście jest, ale i tak jest ona za duża. 

Kolory

Odcienie idealne. 
Typowy naturalny zestaw cieni. 
Idealna paletka do makijażu dziennego i wieczorowego. 
Dużo dziewczyn wybiera tą paletkę do swoich makijaży ślubnych. 

W sumie nie dziwię się.
Paletka jest po prostu idealna. 
Ma piękne zestawienie kolorystyczne
I można nią wyczarować wszystko. 

Paletka posiada w swoim asortymencie cienie matowe jak i perłowe. 
Czyli, że tak powiem cienie idealne. 
Mając tą jedną paletkę jesteśmy w stanie wykonać każdy makijaż. 

Kolejną sprawą, którą warto poruszyć jeżeli chodzi o tą paletkę. 
To trwałość cieni oraz ich pigmentacja. 
Cienie są trwałe bez bazy. 
Ale jak wiecie i tak na bazie bedą się one jeszcze lepiej trzymać. 
Pigmentacja również jest bardzo dobra.
Chociaż w przypadku niektórych cieni jest ona za mała. 

Przejdę też może od razu do opakowania. 
Jest ono piękne. 
Paletki zoeva ogólnie mają piękną szatę graficzną 
Ta paletka ma tą szatę taką delikatną subtelną elegancką. 
Jest po prostu piękna. 
Dodatkowo mocna. 

Uwielbiam tą paletkę. 
I na moim blogu pewnie pojawi się makijaż tą paletką. 


A Wy miałyście ta paletkę?
Lub chcecie ją zakupić? 
Jeżeli ją miałyście to w komentarzu napiszcie co o niej sądzicie 
i jakie jest wasze zdanie. 
A może posiadacie jakaś inną paletkę Zoeva.

14 komentarzy:

  1. Piękne kolory! Takie moje.
    Nigdy nie miałam okazji poznać się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki idealne dla mnie :) Widać, że pigmentacja świetna i jakość idzie w parze z dość wysoką ceną :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się marzy ta paletka,ma piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. To była moja pierwsza paleta Zoeva, kocham ją za kolory! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki cudowne, zawsze wydawało mi się ze są bardziej chłodne i szarawe, a tu miłe zaskoczenie :D Mam wersję Cocoa Blend i również jestem zachwycona kolorami, pigmentacją i opakowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja. Ja aktualnie poluje na więcej tych paletek. Alee ich koszt. To jest paranoja jakas.

      Usuń
  6. Palety Zoeva kuszą mnie od dawna :) Chyba w końcu będę musiała im ulec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uległam niestety ale nie żałuję.

      Usuń
  7. mam 3 paletki zoeva i wszystkie lubię tak samo mocno :D

    OdpowiedzUsuń