KOBO Face Contour Mix - Recenzja kremowych podkładów do konturowania.


Witajcie. 
Dzisiaj kolejna krótka recenzja. 
I krótka pogadanka o konturowaniu na mokro. 

Zapraszam. 



Ostatnio miałam możliwość wstąpienia do drogerii natura. 
Po zerknięciu w szafy nie wpadło mi kompletnie nic w oko. 
Ale podeszłam jak zwykle do mojej ukochanej szafy czyli kobo. 
I zakupiłam tą jedną perełkę. 

Już od dawna wszyscy mówili o tym produkcie. 
Wiec postanowiłam, że i ja go spróbuję. 

Dopiero wkraczam w świat konturowania na mokro. 
Wiec każdy taki produkt to cudeńko w moim kufrze. 

Uwielbiam takie produkty, bo dzięki nim mój makijaż wygląda jeszcze naturalniej. 
Jest po prostu piękny i idealny. 


Cena 20 zł za pojemność 12g.

Cena jest rewelacyjnie niska jak za tak cudowny produkt. 


Kolory są piękne i neutralne. 
Paletka posiada 4 odcienie do konturowania 
2 odcienie rozjaśniające 
2 które są typowo do konturowania. 



Produkty są po prostu cudowne. 
A co najważniejsze nie wpadają w pomarańczowe tony. 
Takiego produktu szukałam. 

Same powiedzcie - czy one nie wyglądają świetnie? 

Cała ta paletka to istne cudo.

Może teraz powiem mniej wiecej co ja sądze o tym produkcie.

Zacznę od tego, że uwielbiam konturowania na mokro. 
I cały czas coraz bardziej się w to wkręcam. 

To jest mój drugi produkt do takiego konturowania. 
Więc fajnie, że mam możliwość porównania go do czegoś innego. 

Powiem wam szczerze, że sam produkt jest idealnie skomponowany. 
Posiada piękne odcienie przede wszystkim chłodne odcienie. 
Brązy w tej paletce to jest według mnie fenomen. 
Są piękne matowe i chłodne.

Produkty są gęste ale kremowe. 
jeżeli chodzi o ich aplikacje. 
jeżeli aplikujemy je dobrym pędzlem to nie będziemy miały żadnego problemu. 
Ogólnie z tym produktem cudownie się pracuje

Ja tych produktów używam codziennie. 
Uwielbiam kiedy moja twarz wygląda ładnie naturalnie 
i bez tony pudrowych produktów na buzi. 
Konturowanie na mokro wykorzystuję również na jakieś większe wyjścia. 

Konturowanie na mokro pięknie wygląda w fotografii. 


A wy posiadałyście może ten produkt? 
A może chcecie go zakupić i wypróbować. 
Zachęcam Was do zostawienia komentarza. 

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Jest to moja pierwsza paletka do konturowania na mokro i muszę przyznać, że od kiedy ją mam, nie używam innego produktu do konturowania. Jest mega:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli produkty pudrowe poszły w odstawkę? :3

      Usuń