ShinyBox Czerwiec edycja XXL




Witajcie.
Dzisiaj zapraszam Was na post. 
O pudełeczku ShinyBox.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się co znalazło się w moim pudełeczku. 
Oraz co sądzę o tych produktach. 
To zapraszam do dalszej recenzji. 



Jeżeli jesteście zainteresowane kupieniem takiego pudełeczka
Lub ogólnie subskrypcją. 
To zapraszam do rejestracji o tutaj KLIK

Jak może pamiętacie.
Kiedyś zamawiałam pudełeczka BeGlossy.
Teraz postanowiłam zamówić pudełeczko Shiny.
Strasznie mnie ono interesowało.
Bo jest takie zwykłe zwyczajne.
Dodatkowo ma piękny wygląda ogólny.

Zamówiłam swoje pierwsze pudełko czekałam na niego 4 dni.
Tutaj mała uwaga dla Shiny.
Zmieńcie kuriera.

Z tego co widziałam na fb strasznie mało osób zostało poinformowanych smsem.
Ja również nie zostałam a powinnam.

Dobra mniejsza o większe.
Jesteście ciekawe zawartości pudełeczka?



Moje drogie panie. 
W pudełeczku tym znalazły się ulotki jak w sumie zwykle. 
Oraz karta informacyjna o produktach. 

Wszystkie produkty, które znalazły się w moim pudełeczku. 
Znajdują się niżej na zdjęciu. 
A my przechodzimy do każdego produktu z osobna. 


Zaczynamy.


W pudełku znalazłam żel pod prysznic
Zapach jest cudowny.
Chociaż nie wiem czy na lato dobry.
Jest słodki, bardzo słodki.
Ale przez to wyjątkowy.
Słodki krem i piwonia.

Świetnie, że coś takiego się znalazło.
Lubię żele z Dove.
I chętnie wypróbuję ten.

Pojemność 250 ml.



Krem nawilżająco regenerujący. 
Firma dobrze mi znana. 
Kiedyś testowałam ich krem nawilżający. 
Na tą porę roku na pewno taki kremik mi się przyda. 
Bo skóre mam strasznie suchą. 
Szczególnie teraz w taką pogodę. 

Pojemność 50 ml.


Tonujący krem seboregulujący.

Krem o lekkiej konsystencji optymalnie pielęgnuje cerę mieszaną. 
niweluje niedoskonałości
Ujednolica koloryt skóry 
nadaje cerze naturalny odcień odpowiadający jej karnacji. 

W pudełeczku znalazł się produkt pełnowymiarowy 
Cena tego produktu to 19 zł za 40ml 

Mniej więcej ten produkt przypomina mi coś na zasadzie kremu bb z garniera. 
Niby krem niby coś a ma pielęgnować, ujednolicać. 


Spray do stóp. 
O nim nic nie pisze w karcie informacyjnej. 
Wiec też o nim nic nie napisze tutaj dla was. 

Produkt fajny. 
ładnie pachnie. 
Bo pachnie cytrusami. :3


Maska do włosów. 

Regeneracyjna maska do włosów. 

Przeznaczona do włosów zniszczonych - łamliwych, szorstkich i sztywnych. 
Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. 
Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. 
Wzmacnia blask koloru. Wymienne do włosów jasnych lub do włosów ciemnych. 

Dla mnie produkt jak najbardziej na tak. 
Niestety minusem jest to, że produkt jest przeznaczony dla włosów farbowanych. 
Z tego co mam rozumieć. 

Ja niestety mam kolor włosów naturalny. 
Nigdy nie farbowałam włosów. 
Wiec nie jest to produkt dla mnie. 
Ale znajdzie on swoje zastosowanie u mojej mamy. 

Produkt pełnowymiarowy. 
Cena 13,60 za 70 ml. 


Puder na objętość. 
Z tym mocnym pudrem do stylizacji uzyskasz objętość i odbicie włosów już u nasady oraz wykończenie fryzury zawsze gotowe na zmianę.

Fajny produkt. 
Bardzo chętnie go będę używać. 
Bo się po prostu przyda. 
Czy jakaś imprezka czy coś. 

Ceny wam nie podam 
a pojemność to 10g


Kolejne 2 produkty są produktami do brwi. 
Są to henny. 
Pierwsza henna jest  z firmy Joanna 
Już ją chyba kiedyś miałam 
Ale nie jestem pewna. Fajny produkt.

Cena 4,99
za 15 ml. 
Produkt pełnowymiarowy

2 produkt też jest henną. 
Tylko ona jest już zrobiona gotowa. 
jedynym minusem w tej hennie jest to 
ze ma ona kolor grafitowy. 
Wiec nie będzie to produkt dla mnie. :3 


Suplement diety. 

Suplement diety Noble Health to ukłon w stronę najwyższej jakości.
innowacyjnych receptur i nowoczesnej technologii. 
Produkty są tworzone w odpowiedzi na potrzeby najbardziej wymagających konsumentów. 
By skutecznie rozwiązywać ich codzienne problemy pielęgnacyjne. 

Produkt pełnowymiarowy. 

Cena 49.99 za opakowanie. 

I tutaj akurat wypowiem się dość inaczej. 
Nie rozumiem dlaczego do pudełka beauty są dodawane suplementy diety. 
Przypominając, że bardzo często te pudełka kupują również dzieci. 
A nie przepraszam poprawię się osoby niepełnoletnie.
Dodatkowo dodaję,  ze są to tabletki. 
Co prawda zerkając w ich szeroki skład witamin. 
Nie są one chyba szkodliwe. 
Ale nadal uważam, że takich produktów nie powinno dawać się do pudełka. 


Qbox 
Egzotyczne odchudzanie - Herbata oolong

Morderca Tłuszczu! 
w towarzystwie egzotycznych dodatków. 
Ananasy, kokosy, kawałki granatów, okraszone wanilią i płatkami róż. 
Ta herbata nie tylko pięknei wygląda i smakuje. 
Ale przede wszystkim działa na nas pro-zdrowotnie! 

No i okej. 
Produkt otrzymaliśmy o gramaturze 5g. 
Pełne opakowanie posiada 120 g i kosztuje 65 zł 

Ja bardzo chętnie wypróbuję tą herbatkę. 
jestem ciekawa jej smaku. 
i samego działania. 
Pomimo, że działania nie będzie po 1 herbacie.


Lakier do paznokci. 
Mollon Pro - lakier do paznokci hardening nail lacquer

Formuła lakieru została wzbogacona w utwardzacz, który przedłuża trwałość lakieru do 7 dni
Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakieru. 
Wyrafinowaną, klasyczną gamę kolorów uzupełniają odcienie ekstrawaganckie
na każdą porę roku, dnia i każda okazję. 

Cena za lakier to 19 zł. 

Powiem wam szczerze, że lakier jest fajny. 
Ale ten kolor...
Mocna soczysta zieleń. 
Niby na lato. ale nie za bardzo na dzień do pracy. ;p


Pomadka. 
Avon LUXE 

Ceny tej pomadki wam nie podam bo nie znam. 
Produkt fajny.
niestety kolor. 
Kolejny raz nie trafione. 
Nie każda z nas lubi czerwienie. 
kolor który znalazł się w pudełku to mocna czerwień idealna na wieczór. 
DESINGER RED.

Fajnie, że znalazło się w tym pudełeczku coś z makijazu. 
Ale jednak kolor wolałabym jaśniejszy i bardziej naturalny. 

Na temat pomadki będzie osobny post. 
Chciałabym wam ją pokazać, i oczywiście przetestować. 



A wam jak spodobało się to pudełeczko?
Ja szczerze nie mogę doczekać się lipcowej edycji. 
Pomimo, że ta nic wielkiego w sobie nie miała i nie zrobiła dużego WOW.
A szkoda... 

Kilka z tych produktów jest kompletnie nie trafionych. 
Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. 

A wam jak się podoba czerwcowe pudełeczko ShinyBox?

Pamiętajcie, że tutaj możecie sie zarejestrować KLIK
I możecie zamówić swoje pierwsze pudełeczko. 

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Mi chyba najbardziej podoba się ta herbatka :D chociaż lakier też jest fajny :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mi herbatka też przypadła do gustu. Nic tylko testować.

      Usuń