Moje Pierwsze w życiu hybrydy

Witajcie. 
Dzisiaj zapraszam was na posta
Dość nietypowy jak na mojego bloga
Ponieważ będzie to post dotyczący pazurków. 
A tak dokładniej mojego pierwszego razu z hybrydami

Zapraszam. 



Oj tak moi kochani przepadłam. 
Zakochałam się w hybrydach. 

W tym momencie robienie pazurków stało się moim kolejnym hobby. 
Uczę się, zdobywam doświadczenie, ćwiczę, testuję, próbuję. 

Aktualnie pracuję sobię na firmie Semilac. 
Ale planuję zakupić i potestować inne hybrydy.
Ogólnie jeżeli polecacie jakąś firmę to bardzo Was proszę podzielcie się ze mna informacją.

Z racji tego, że hybrydy zakręciły mi w głowie. 
pokażę wam moje 2 prace.
I dziękuję dwóm Panią. 
Które oddały mi swoje pazurki w obroty. 

Od razu bardzo was proszę byście przymknęły na to oko. 
To jest mój pierwszy raz. 
Nie robię tego zawodowo, ani nie mam tego w genach. 

Po prostu Panie, którym robiłam pazurki stwierdziły, że dobrze bym uczyła się
na kimś i zdobyła doświadczenie w taki sposób. 

Obiecuję, że z czasem będzie lepiej. 



Ogólnie jak na pierwszy raz wydaje mi się, że całkiem dobrze mi poszło. 

Jeżeli będziecie chciały posta z moją kolekcją lakierów hybrydowych.
Albo z całym moim sprzętem do hybryd, płynami, i innymi takimi. 
To piszcie mi w komentarzu na dole. 

Ja z wielką przyjemnością zrobię dla Was taki post. 
I może zrobi się z tego jakaś zakręcona seria pazurkowa. 

Oj tak. 
Coś chyba będzie z tą serią. 
I mam na nią nawet mały plan. 
Także piszcie czy pomysł z tą serią wam się podoba. 
I czy chcecie takie posty widzieć na moim blogu. 

POZDRAWIAM I CAŁUJĘ 

7 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie, bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Ja też przymierzam się do zakupu hybryd, ale jakoś podchodzę do tego jak pies do jeża :D
    Pomysł na serię świetny, zawsze można coś podpatrzeć, lakiery, tricki, metody i resztę gadżetów także pisz :) Masz już jedną czytelniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak podchodziłam. Aż pewnego dnia na spontanie podleciałam sobie do sklepu gdzie jest asortyment semilaca. I musiałam! no musiałam. A więc będzie nowa seria na moim blogu :)

      Usuń
  2. Kasiu, cieszymy się, że rozpoczęłaś przygodę z hybrydami wybierając nasze produkty, czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. hybrydy są naprawdę dobrą opcją, jeśli zależy nam na czasie :) próbowałam już różnych firm ale najlepiej się u mnie trzyma semilac :)

    OdpowiedzUsuń