ACTIVE BOX - Extra Box od Shiny




Witajcie. 
Dzisiaj przychodzę do was z pudełeczkiem 
Ostatnio zakupiłam sobie pudełeczko, którego dzisiaj pokażę wam zawartość! 

Zapraszam do przeczytania Posta. 



Niedawno zamówiłam sobie EXTRABOX od Shiny. 

Do zakupu tego pudełeczka przekonała mnie skakanka. 
Tak zamawiać pudełko ze względu na skakankę. 
Oszalała dziewczyna. 

Ale niestety tak było. 
Chociaż produkty w tym pudełeczku są fajne. 
I w sumie fajnie jest je posiadać.
Pewnie przydają się po treningu czy może na wypad do siłowni. 

Całe pudełeczko kosztowało mnie 39 zł z wysyłką. 
Świetna cena. szczególnie, że wartość pudełeczka jest wiele wiele wyższa. 

Jeżeli jesteście zainteresowane posiadaniem takiego pudełeczka 
Bądź innych pudełeczek a może subskrypcji. 
To zachęcam do założenia konta i kupienia sobie takiego boxa

Pudełeczka możecie zamówić TUTAJ

Pudełeczko  Active Box Jest stworzone dla kobiet aktywnych kochających sport. 
Ja co prawda sportu nie uprawiam aż tak dużo. 
natomiast aktualnie zakręciłam się w skakaniu na skakance. 
I skakanka dołączyła do moich codziennych ćwiczeń.

Dobra bez zbędnego nudzenia. 
Przejdę od razu do pokazania wam zawartości pudełeczka Shiny


Najważniejsza rzecz czyli skakanka. 

Skakanka crossfit marki Spokey. 
Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów. 
Dzięki czemu cechuje się dużą wytrzymałością 
A częste i intensywne treningi nie odbijają się na niej. 
Regulowana długość linki, sięgająca aż 300cm, pozwala na perfekcyjne 
dostosowanie treningu do indywidualnych preferencji, a ergonomiczne rączki idealnie leżą w dłoni.

Cena około 30 złotych.

Co do skakanki to jestem nią miło zaskoczona. 
Spodziewałam się bardziej jakiegoś "szajsu"
A tu taka miła niespodzianka. 
Dodatkowo ten kolor który jest tak bardzo dziewczęcy <3




Adidas

Skuteczność w ruchu! 
Unikalna formuła z zaawansowaną technologią kapsułek świeżości 
aktywowanych podczas ruchu- Im więcej się ruszasz tym lepiej działa. 
Produkt nie pozostawia białych śladów na ubraniach. 


Cena około 14 zł za 150 ml.

Fajnie, że antyperspirant znalazł się w tym boxie.
W końcu każda z nas tego używa. 
A w końcu w ciągu dnia i podczas ćwiczeń fajnie jest ładnie pachnąć. 

Więc na plusik



Olej z oliwek zawarty w Hydra 4 Mask. 
Jest odpowiedzialny za uszczelnienie bariery ochronnej skóry i zmniejszenie niedoboru lipidów w naskórku. Dzięki temu drażniące czynniki zewnętrzne nie dostają się do skóry i nie powodują reakcji zaczerwienienia i nadreaktywności skóry. 

W zestawie znalazła się miniaturka produktu o pojemności 28g.

Pełen produkt kosztuje około 109 zł  za 57g.



Mgiełka do ciała to lekka formuła. 
Natychmiastowe wchłanianie i doskonała pielęgnacja skóry. 
Energetyzujący zapach sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów

Cena 10,99  za 200 ml.

Mgiełka fajna o ładnym zapachu 
taki delikatny świeży. 
Idealny po siłowni.


Dove Dentle Exfoliating. 
Unikalne połączenie żelu pod prysznic i delikatnego peelingu.
Drobinki krzemionki usuwają martwy przesuszony naskórek i pogłębiają działanie oczyszczające skórę, pozostawiając ją na długo delikatną i gładką. 
Ponadto poprzez właściwości złuszczające, a także dzięki odpowiedniej zawartości składników 
opartych o formułę Nutrium Moisture wzbogaconą o lipidy, nawilżanie wnika w jeszcze głębsze warstwy skóry.
Codzienne stosowanie żelu przywróci jej naturalne piękno, blask i odżywienie.


Cena około 12 zł za 250 ml. 



Zawiera w sobie prawdziwą moc drogocennych olejków piękna. 
Bogata nawilżająca formuła peelingu bazuje na połączeniu naturalnego cukru oraz odnawiających i rewitalizujących właściwościach szlachetnych olejków z najdalszych zakątków świata. 
Peeling dokładnie złuszcza martwy i zgrubiały naskórek, szybko poprawia kondycje skóry, zmiękcza ją i wygładza, jednocześnie dostarczając jej wszystkiego co najlepsze. 
Znika uczucie suchości skóry i nieprzyjemnego napięcia i łuszczenia. 


Cena około 16 zł za 200 ml. 

Fajnie, że znalazł się peeling.
Właśnie miałam kupić jakiś.


Piszcie mi, jak wam się podoba to pudełeczko. 
Czy zamówiłybyście je czy może nie. 
Mi osobiście to pudełeczko przypadło do gustu,

Pozdrawiam i Całuję 

1 komentarz:

  1. bardzo fajna zawartośc
    akurat takie kosmetyki dla mnie przydatne

    OdpowiedzUsuń