Beach Please! - Lipcowy ShinyBox


Hejka! 
Dzisiaj zapraszam Was na posta. 
Posta z pudełeczkiem Shiny. 
Pudełeczko o nazwie Beach Please!
Czyli Lipcowy ShinyBox.



Powiem Wam szczerze, że spodziewałam się raczej czegoś lepszego. 
Bądź wiązałam nadzieję, że będą jakieś produkty do opalania. 

A tu lipa. 
Straszna lipa. 

Pudełeczko, przychodzi do nas w pięknej letniej odsłonie. 
Zapakowane, zafoliowane i zapieczętowane. 
No idealne. 



Ale jednak wszystkich chyba bardziej ciekawi zawartość tego pudełeczka. 
Mnie w sumie też ciekawiła. 
No ale nie jest to pudełeczko najwyższych lotów. 

Przechodzę do produktów.

W lipcowym pudełeczku miały się znaleźć produkty STENDERS
I w sumie znalazły się.
Pięknie opakowane w torebkę z logiem firmy. 
No ślicznie wygląda. 



NATURALNA MORSKA GĄBKA

Łagodnie oczyszcza skórę podczas kąpieli w wannie lub pod prysznicem. 
Gąbki morskie rosną tylko w bardzo czystej, nieskażonej wodzie morskiej.
Ta gęsta, trwała gąbka przeznaczona jest dla każdego typu skóry. 
Po wyschnięciu gąbka jest twarda, ale staje się miękka i przyjemna dla skóry, gdy zetknie się z wodą. 

Cena 29 zł za sztukę. 

Szczerze wam powiem, że tej gąbeczki jestem bardzo ciekawa. 
Pewnie gdy ten post będzie już dodany. 
To ja będę już po pierwszych testach tej gąbki. 

Gąbka prezentuje się świetnie. 
I w sumie wygląda ciekawie
I zachęcająco. 

RÓŻANA KULA DO KĄPIELI

Ręcznie wykonana kula do kąpieli wypełni łazienkę królewskim zapachem róży, który poruszy każde serce. Skórą zaopiekują się sól morska i Olej z nasion winogron. 
Delikatne płatki róży nastroją na romantyczne chwile we dwoje. 
Produkt przygotowany i pakowany ręcznie specjalnie dla klientek ShinyBox. 

Cena 15 zł za 130 g. 

Produkt fajny. 
Slicznie pachnący ale bardzo intensywnie. 
Mam nadzieję, że w wannie nie będzie tak intensywnie pachniał. 

Niestety na chwile obecną nie wytestuję tej kuli bo nie mam wanny. 
Ale wszystko przed nami. 
na tą chwilę mogę powiedzieć, że kula ma mocny intensywny różany zapach. 


KREMOWA KOSTKA MYJĄCA DOVE

Kremowa kostka Dove składa się w 1/4  z kremu nawilżającego, dzięki czemu już podczas mycia pielęgnuje skórę, przywracając jej prawidłowy poziom nawilżenia. Idealnie usuwa zanieczyszczenia jak i makijaż.

Cena 3,98 za 50 ml. 

Powiem wam szczerze. 
Po raz kolejny w sumie. 
Mydeł nie powinno być w takich boxach. 
Chyba, że są to mydełka Handmade. 
Ale takie zwykłe mydło, można kupić wszędzie. 


Antyperspirant Active Shield w kulce. 

Antyperspirant w kulce z nowej linii rexona Active Shield walczy ze źródłem nieprzyjemnego zapachu, jakim są bakterie, pozostawiając uczucie świeżości i pewności przez cały dzień. 
Rexona Active Shield posiada także technologię motionsense, dzięki której jej swieży zapach jest uwalniany przy każdym ruchu.

Cena 12 zł za 50 ml.

Fajnie, że znalazła się tutaj kulka. 
Fajnie też, że z Rexony bo lubię te antyperspiranty. 



Pomadka o ust Satine Lips - Delia

Pomadka do ust o delikatnym, egzotycznym zapachu. 
Kolory idealne na każdą okazję i nastrój. 
Nasycone kwasy tłuszczowe i fosfolipidy zapewniają ustom wielogodzinne nawilżenie i zabezpieczenie przed utratą wody. 
Witaminy A i E regenerują usta i chronią je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 

Cena 11,60 za sztukę. 

Ja otrzymałam w swoim boxie pomadkę w kolorku 06
W końcu jakaś pomadka w naturalnym odcieniu. 
Nie czerwień czy inne. 
Shiny Kocham was za to. 

Jestem Ciekawa jak ta pomadka będzie utrzymywała się na moich ustach. 
Bo kolor jest piękny i rewelacyjny. 


Szampon Ultimate Color - Gliss Kur

Szampon Ultimate Color został opracowany tak, aby na długo zapewnić piękno koloru włosom farbowanym. Skuteczna formuła z regenerującym serum oraz filtrem UV regeneruje włosy oraz zamka kolor w ich wnętrzu. Zapewnia optymalną ochronę przed blaknięciem i wypłukiwaniem się koloru aż do 10 tygodni. 

Cena 15 zł za 400 ml. 

W pudełku znalazłam próbkę o gramaturze 50 ml. 

Wszystko fajnie. 
Ale nie dla mnie. 
Ja włosów nigdy nie farbowałam i raczej nie zamierzam. 
Ale ten produkt oddam mamie. 


Tuz do rzęs Pierre Rene - LASH PRECISION

Tusz do rzęs gwarantujący idealnie pogrubione i zalotnie podkręcone rzęsy. 
Precyzyjna szczoteczka wspaniale modeluje i rozdziela rzęsy. 

Cena 21 zł. 

Tuszu jestem bardzo ciekawa. 
Chętnie sobie go wytestuję. 
I zrobię dla was test. 
Więc wyczekujcie testu tego tuszu. 


FARMONA - NIVELAZIONE krem do stóp 

Przynosi ulgę nawet najbardziej zniszczonym i przesuszonym stopom.
Zawarty w kremie wosk pszczeli zapobiega pękaniu naskórka, likwiduje zgrubienia i wygładza szorstki naskórek stóp. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. 

Cena 4 zł za 30 ml 

produkt całkiem spoko. 
Fajnie, że coś do pielęgnacji stóp znalazło się w boxie. 
W końcu na lato dobrze jest mieć zadbane i piękne stopy. 
Dodatkowo gładnie i nawilżone. 
Więc na wielki plus. 


BOMBAY BAZAAR - Naturalna henna / Roślinna farba do włosów. 

Roślina farba do włosów, nadająca piękny i lśniący kolor. Naturalne składniki oraz łatwa aplikacja wykonana wedle formuły ajurwedyjskiej. 

cena 31 zł za 150g. 

Otrzymaliśmy produkt o wartości 10 g. 

I zadam bardzo głupie pytanie. 
Ale mam sobie nią pasemka zrobić? XD 

Nie rozumiem kolejny raz. 
Po co taki produkt jest dodawany do pudełeczka. 
Jestem posiadaczką naturalnych włosów. 
Nigdy nie farbowanych. 
I raczej testów na nich też nie będę przeprowadzała. 
Więc dodawanie do pudełeczka produktu o gramaturze 10 g. 
Gdzie cały produkt ma wartość 150g. 
jest troszkę głupie. 

I dodatkowo ten kolor. 
Naturalna czerń. 

Farbę tą raczej wywalę. 
Bo nikt nie będzie farbował sobie nią włosów. 
a w szczególności ja. 
Dodatkowo jakbym chciała ją komuś podarować to raczej osoby te mają swoje ulubione farby. 
Więc produkt ten jest całkowicie nietrafiony. 


A wy piszcie jak wam sie podoba to pudełeczko. 
Mnie osobiście nie zachwyciło tak mocno. 
Nie jest złe ale mogło być lepsze. 

Czekam na wasze komentarze. 
Zachęcam was również do obserwowania mojego bloga. 

Życzę wam miłego dnia. 

Pozdrawiam i Całuję 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz