MAKEUP REVOLUTION Iconic Pro 1


Witajcie. 

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją. 
Recenzja paletki MakeUp Revolution
Iconic Pro 1. 

Zapraszam do przeczytania. 




Niedawno w moje łapki wpadły 2 paletki MakeUp Revolution
W których centralnie się zakochałam. 
Piękne kolory, naturalne. 
Ślicznie napigmentowane. 

Dzisiaj pokażę wam jedną z nich. 
Iconic Pro 1.

Nie będzie to też długa recenzja. 
Po prostu pokażę wam kilka zdjęć i swatche cieni. 
Nie będę się też mocno rozpisywała. 

Od razu przejdę do informacji, że paletkę zakupiłam o tutaj KLIK

Link do samej paletki KLIK

Paletka ma piękne naturalne kolorki. 


Powiedziałabym, że jest to paletka do makijażu dziennego. 
Taki makijażowy Must Have. 

Kolory są w niej naturalne. 
Dzienne, lekkie, delikatne. 
Po prostu idealne. 

Pigmentacja jest powalająca.
Po prostu piękna. 


Każdy cień opisany jest własną nazwą. 
Co oczywiście jest dla nas ułatwieniem. 
Bo wiemy jakie cienie są naszymi ulubionymi. 

Ja znalazłam w tej paletce swoich ulubieńców. 
Wiec i Wy pewnie znajdziecie. 

Paletka posiada matowe cienie jak i metaliczne. 
Metaliczne oczywiście są bardziej napigmentowane. 
Ale matowymi pracuje się równie cudownie. 

Matowe cienie idealnie nadają się do rozcierania. 
Są piękne, dają lekką chmurkę kolorku. 
Można je stopniować.
Pięknie wyglądają. 
Są subtelne delikatne. 

Cieniami pracuję się bardzo dobrze. 
Czasami nawet powiedziałabym, że lepiej się nimi pracuje 
niż paletkami firmy Zoeva. 

Cena Paletki MakeUp Revolution 
To 35 zł za 16 cieni. 
16 cieni które są świetnej pigmentacji. 
I idealnej kolorystyki. 


A wy co sądzicie o tych cieniach. 
Według mnie kolorki są śliczne. 
Po prostu idealne na dzień. 

Według mnie obie paletki MakeUp Revolution. 
To jest strzał w dziesiątkę w naszym kufrze. 

A z pomocą tej paletki można wyczarować każdy makijaż. 

Piszcie co sądzicie na temat tej paletki. 
I czy może ją posiadacie. 
jeżeli jej nie posiadacie to czy jesteście chętne by się na nią skusić. 

Cena 35 zł za 16 świetnych cieni. 
To serio bardzo dobra cena. 

Zachęcam was do dołączenia do moich czytelników. 
Oraz do komentowania. 
Dodatkowo zapraszam na swojego instagrama. 
Wystarczy, że klikniecie w ikonkę Instagrama w opisie o mnie. 
A przekieruje was ona do mojego profilu. 

W tym momencie sie z wami żegnam. 
Życzę wam miłego dnia. 

Pozdrawiam i Całuję 



2 komentarze: